Dalam zaman yang serba ‘mahal’ ini, apakah yang boleh kita dapatkan dengan wang sebanyak 1 sen? Kedengaran seperti mustahil, tapi anda boleh mendapatkan satu cawan minuman Gong Cha dengan harga tersebut bermula 7 hingga 21 Oktober depan.

Promosi ini berlangsung sempena dengan tayangan drama siri Astro Originals One Cent Thief yang sudah pun menemui penonton bermula hari ini.



Ketua Pegawai Eksekutif Gong Cha, Billy Koh berkata, dia berharap agar kolaborasi ini dapat mencetuskan sinergi luar biasa baik untuk penonton Astro mahupun pelanggan setia Gong Cha.

“Jenama minuman Gong Cha sudah berada di pasaran 11 hingga 12 tahun lamanya. Justeru, sebagai jenama minuman, kolaborasi ini sebagai satu peluang yang baik buat jenama kami dan juga Astro.

“Sinergi yang ada membolehkan penonton Astro datang ke outlet kami untuk mendapatkan minuman dan dalam masa yang sama pelanggan kami turut boleh menyaksikan drama One Cent Thief apabila mereka membeli produk kami di pasaran,” katanya kepada Gempak.



Bagaimanakah anda boleh membeli minuman Gong Cha dengan harga 1 sen secawan? Caranya mudah sahaja:

-Ikuti Instagram Gong Cha Malaysia
-Like dan share posting yang ada di Instagram Gong Cha Malaysia. Jangan lipa hashtag #OneCentThief
-Tunjukkan posting yang telah direpost
-Bayar hanya 1 sen untuk minuman anda

Terma dan syarat seperti berikut:

-Terhad untuk 1,000 cawan setiap hari
-Terhad bagi satu cawan minuman untuk satu pelanggan sahaja
-Minuman percuma hanya untuk yang berharga paling rendah
-Tidak termasuk minuman bermusim dan smoothies
-Anda perlu menunjukkan telefon bimbit anda kepada kakitangan Gong Cha untuk pengesahan

One Cent Thief disiarkan bermula 8 Oktober, setiap Sabtu, jam 9 malam. Buat pertama kalinya drama premium di bawah jenama Astro Originals akan ditayangkan serentak di empat saluran berbeza bahasa iaitu Astro Ria HD (saluran 104), Astro Vinmeen HD (saluran 202), Astro Shuang Xing De (saluran 307) dan PRIMEtime (saluran 704).

Penonton juga berpeluang menonton setiap episod baharu seminggu lebih awal daripada tayangannya di saluran linear setiap Sabtu jam 12 tengah malam menerusi strim di platform Astro Go atau On Demand.



One Cent Thief dibintangi oleh Syafiq Kyle, Faizal Hussein, Azira Shafinaz, Sofia Jane, Amerul Affendi, Fabian Loo, Aghonderan Sahadevan, Carmen Soo, Sathisvaran Magesvaaran, Rubi Rubini, Amir Nafis, Fadhli Masoot, Zain Hamid, Aleza Shadan, Syed Irfan dan Airiezara Jasmin.

Undi bintang digital dan content kegemaran anda di dalam carta mingguan Gempak Most Wanted 2022di sini. Anda juga boleh membuat pencalonan baharu untuk carta mingguan seterusnya. Selamat mengundi!