Gegar Vaganza 6

GV2019: “Kalau Malam Tadi Konsert Akhir, Bonda Pulang Ke Indonesia Tidak Tenang” – Hetty Koes Endang Masih Belum Puas

Azwa Rahman
02/12/2019
07:01 MYT
Juri tetap Gegar Vaganza 2019 (GV2019) Hetty Koes Endang mengakui belum puas dengan prestasi kesemua bintang GV2019 pada konsert kelapan yang berlangsung malam tadi.
Menurut Hetty, 62, walaupun dia memberikan kritikan yang pedas pada beberapa bintang, dia masih mahu memberikan peluang pada bintang-bintang ini untuk memperbaiki diri.
“Saya sebagai juri kalau malam tadi konsert akhir, saya pulang ke Indonesia dalam keadaan tidak puas. Saya tidak tenang dan tidur saya pun tidak akan nyenyak. Tapi mujur Astro masih berikan peluang.
“Pada saya, setiap minggu bintang-bintang ini menunjukkan peningkatan. Dari segi suara, mereka semua sudah bagus tetapi kreativiti perlu diasah lagi,” katanya kepada Gempak.
Hetty ditemui selepas konsert minggu kelapan GV2019 yang berlangsung di Auditorium MBSA, Shah Alam pada Ahad.
Tambah Hetty lagi, dia menyeru agar kesemua bintang memberi penekanan kepada kekuatan mental.
“Pesan saya, mental harus kuat! Setiap minggu pasti mereka semua berdepan dengan tekanan. Itu yang paling penting untuk mengharungi beberapa minggu lagi menjelang konsert akhir,” ujarnya lagi.
Jangan lupa saksikan konsert kesembilan GV2019 pada hari Ahad ini pukul 9 malam di saluran Astro Ria (104) dan Ria HD (123).
Dapatkan perkembangan terkini tentang GV2019 hanya di laman sosial rasmi Instagram @gegarvaganzaofficial atau Facebook Astro Gempak atau di laman web www.gempak.com/gegarvaganza.
GV2019 ditaja oleh pengeluar rangkaian susu segar dan produk tenusu Farm Fresh Malaysia.
GV2019 turut disokong oleh penaja bersama Powercat, Cuckoo dan Uphamol manakala syarikat telekomunikasi Digi pula menjadi telco rasmi.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Sering Dipanggil ‘Aunty’, Sarah Suhairi Sedia Bergelar Ibu

gempak
26/07/2024
04:55 MYT
Menurut Sarah, dia sedia maklum status Aswad sebagai duda anak tiga namun itu tidak menjadi halangan untuk mereka berkenalan dan mendirikan rumah tangga.
Hiburan

Dengan Sekali Lafaz, Sarah Suhairi Selamat Bergelar Isteri

gempak
26/07/2024
01:15 MYT
Penyanyi, Sarah Suhairi sah bergelar isteri kepada jejaka pilihan hatinya yang juga merupakan pensyarah, Aswad Anuar pada majlis pernikahan di Barern Hill, Hulu Langat pagi Jumaat.
Hiburan

THE BOYZ Singgah Berkonsert Di Malaysia September Nanti, Tiket Mula Dijual 31 Julai!

gempak
25/07/2024
16:55 MYT
Penantian bakal berakhir untuk peminat- peminat K-Pop selepas penganjur konsert Star Planet mengumumkan kedatangan kumpulan bintang idola K-Pop, The Boyz ke Malaysia buat kali pertama.
Hiburan

Perceraian Jalan Terakhir, Harith Iskander & Bekas Isteri Sudah Cuba Pelbagai Cara Untuk Selamatkan Rumah Tangga - “Ketika Melafazkan Talak, Sudah Pastinya…”

gempak
25/07/2024
05:55 MYT
Pelawak dan pelakon Harith Iskander memberitahu dia dan bekas isterinya iaitu Dr Jezamine Lim sudah melakukan pelbagai cara untuk menyelamatkan rumah tangga mereka.
Hiburan

Harith Iskander Sah Cerai Talak Satu, Tetap Jalinkan Hubungan Baik Dengan Bekas Isteri - “Punca Dia, Biasalah Tiada Persefahaman…”

gempak
25/07/2024
04:44 MYT
Rumah tangga Harith Iskander dan Dr Jazemine Lim yang dibina selama 14 tahun berakhir dengan perceraian selepas pelawak itu melafazkan cerai talak satu.