Penyanyi Noorshila Amin berazam mahu memberikan persembahan terbaik setiap minggu di Gegar Vaganza 2019.

Menunujukkan peningkatan saban minggu, Noorshila pernah berada di kedudukan Bottom 2 di konsert pertama GV2019.

"Saya mengambil positif semua komen juri dan menerapkannya dalam persembahan setiap minggu.

"Hasrat saya adalah untuk memberikan persembahan terbaik. Saya mahu menunjukkan peningkatan dan saya juga ingin menghiburkan peminat," kata Noorshila.



Mempersembahkan lagu Pelesit Kota di minggu ketiga GV2019, Noorshila mengakui pada awalnya, dia gementar menggalas tanggungjawab yang diberikan.

"Rock bukan genre saya. Saya biasa mempersembahkan lagu pop dan balada. Pertama kali saya bawakan lagu 'heavy metal' di hadapan penonton. Lagu Pelesit Kota nyanyian kumpulan Search ramai orang tahu.

"Search juga merupakan satu nama yang besar dalam industri muzik, bila saya bawakan lagu mereka, saya tak nak malukan mereka. Jadi, saya berlatih dengan bersungguh-sungguh.

"Saya berharap agar persembahan saya dalam membawakan kelainan dapat diterima ramai," katanya lagi.

Di minggu keempat yang bakal berlangsung Ahad ini, Noorshila bakal berduet dengan Syamel membawakan lagu Aku Cinta.

GV2019 bersiaran secara langsung dari Auditorium MBSA Shah Alam setiap Ahad, jam 9 malam di Astro Ria (saluran 104) dan Ria HD (saluran 123).

Dapatkan perkembangan terkini tentang GV2019 hanya di laman sosial rasmi Instagram @gegarvaganzaofficial atau Facebook Astro Gempak atau di laman web www.gempak.com/gegarvaganza.

GV2019 ditaja oleh pengeluar rangkaian susu segar dan produk tenusu Farm Fresh Malaysia.

GV2019 turut disokong oleh penaja bersama Powercat, Cuckoo dan Uphamol manakala syarikat telekomunikasi Digi pula menjadi telco rasmi.