,
Hiburan

Hafidz Roshdi Gembira Nurul Shuhada Tarik Balik Kes Pukul – “Saya Harap Berita Ini Membuka Mata Orang Luar Bahawa Kami…”

Gempak
12/07/2024
05:25 MYT
Aktor Hafidz Roshdi meluahkan rasa syukur apabila bekas isterinya, Nurul Shuhada Mat Shukri menarik balik kes pukul yang difailkan sebelum ini.

Setuju Berdamai Secara Baik

Hafidz atau nama sebenarnya Muhammad Hafidz Roshdi, 30, berkata keputusan dibuat itu tiada paksaan oleh kedua pihak malah setuju untuk berdamai secara baik.
“Alhamdulillah, saya rasa sangat berpuas hati. Saya nak ucapkan terima kasih kepada semua. Tak ada sebarang isu atau provokasi berlaku. Memang kami bersetuju untuk berdamai secara baik.
“Tiada kena mengena (gangguan pihak ketiga),” ujar Hafidz ketika ditemui Gempak di Mahkamah Majistret Kuala Kubu Bharu.

Enggan Ulas Isu Anak

Dalam pada itu, bapa kepada dua anak itu meletakkan harapan supaya kemelut ini dapat diseleaikan dengan baik. Namun, Hafidz enggan mengulas lanjut mengenai anak-anaknya.
“Saya harap semuanya berdamai, semoga berjalan dengan baik. Isu anak-anak itu dapat selesaikan cara baik.
“No komen (ulas isu anak-anak),” kongsinya.

ARTIKEL BERKAITAN: Nurul Shuhada Tarik Balik Kes Dipukul Hafidz Roshdi

ARTIKEL BERKAITAN: Kes Pukul Nurul Shuhada Berlangsung Hari Ini, Hafidz Roshdi Hadir Ke Mahkamah Ditemani Isteri

ARTIKEL BERKAITAN: "Nak Gelar Aku Janda Ke, Anj*ng Ke, Tak Kisah! Ini Bukan Fasal Tak Move On Tapi..." - Shuhada

ARTIKEL BERKAITAN: Sangkakan Salah Faham Dah Selesai, Shu Shukri Bengang Hafidz Roshdi Ungkit Kembali Isu Nafkah- "Kau Nak Apa Ni Weh?"

ARTIKEL BERKAITAN: Dituduh Culas Beri Nafkah, Hafidz Roshdi Tampil Pertahankan Diri - "Fitnah Yang Menjijikkan & Pelaku Harus Malu Dengan Penipuan"

Hafidz juga turut menyifatkan keputusan Nurul Shuhada menarik balik laporan kes pukul tersebut adalah berita yang menggembirakan.

“Alhamdulillah saya gembira dan sangat bersyukur. Selama ini memang dah tenang, tetapi hari ini lebih tenang.

“Saya rasa ini berita yang sangat gembira. Saya harap berita ini membuka mata orang luar bahawa kami dah berdamai. Tiada konfrontasi,” ujarnya lagi.
Dalam prosiding hari ini Hafidz diwakili peguam syarie Datuk Akberdin Abdul Kader, berkata pihaknya menerima laporan menarik balik Shuhada pada 6 Julai lalu.
Hakim Siti Fatimah Talib yang bertindak sebagai Majistret menetapkan tarikh baharu bagi sebutan semula pada 2 Ogos ini.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

“Dulu Saya Memang Terfikir Mengapa Allah Berikan Saya Ujian Sebegini, Apa Salah Saya” - Nurul Shuhada

gempak
07/09/2024
00:25 MYT
Diduga dengan pelbagai masalah hidup termasuk perceraian, bekas isteri kepada pelakon Hafidz Roshdi iaitu Nurul Shuhada mengakui kehidupannya kini sudah semakin baik.
Hiburan

Nurul Shuhada Teruja ‘Crush’ Follow TikTok, Selama Ini Usha Dalam Diam - “Ah Jerit Satu Rumah, Tapi Kita Takut Nak…”

gempak
13/08/2024
23:55 MYT
Bekas isteri kepada pelakon Hafidz Roshdi, Nurul Shuhada meluahkan rasa keterujaan apabila lelaki yang diminati dalam diam mula mengikuti akaun TikToK miliknya.
Hiburan

Kes Pukul Bekas Isteri Diteruskan Dengan Perbicaraan, Hafidz Roshdi Kelihatan Sugul

gempak
13/08/2024
05:44 MYT
Mahkamah Majistret Kuala Kubu Bharu menetapkan 14 Oktober depan untuk sebutan semula surat representasi berhubung penarikan balik kes pelakon Hafidz Roshdi atas tuduhan mencederakan bekas isterinya, Nurul Shuhada Mat Shukri pada Mac lalu.
Hiburan

Dakwaan Isteri Kini Sedang Berbadan Dua, Hafidz Roshdi Tampil Beri Respons

gempak
14/07/2024
01:55 MYT
Mendapatkan jawapan Hafidz sendiri, dia bagaimanapun enggan mengulas lanjut mengenai perkara tersebut kepada pihak media ketika ditemui di perkarangan Mahkamah Majistriet Kuala Kubu Bharu, baru-baru ini.
Hiburan

Nurul Shuhada Tarik Balik Kes Dipukul Hafidz Roshdi

gempak
12/07/2024
04:25 MYT
Bekas isteri kepada aktor sensasi, Hafidz Roshdi iaitu Nurul Shuhada menarik balik kes dakwaan dicederakan oleh aktor itu pada tahun lalu.