Perkongsian video memperlihatkan pelakon Janna Nick menyanyi lagu Cinta Tiga Segi dengan aktor Hafidz Roshdi yang dikongsikan di laman Instagram miliknya menarik perhatian netizen.

Apa yang menarik perhatian netizen bukanlah Janna atau Hafidz tetapi komen yang ditinggalkan bekas isteri kepada aktor tersebut iaitu Nurul Shuhada Mat Shukri di ruang perkongsian video tersebut.

Menerusi komen yang ditinggalkan, Shuhada berkata lagu yang dinyanyikan oleh Hafidz itu sememangnya sesuai dengan apa yang berlaku.

“Wey kena siak lagu ini dengan dia haha menceritakan segalanya,” komen Shuhada.

Lirik lagu tersebut mengisahkan tentang seorang lelaki yang sudah lama menunggu wanita yang dicintai namun kehadiran kekasih lama membuatkan cinta berputik semula.

Rata-rata netizen terhibur dengan komen Shuhada tersebut malah Janna turut membalas dengan emoji gelak.

Bagaimanapun terdapat netizen yang menegur tindakan Shuhada meninggalkan komen sebegitu memandangkan wanita itu sedang menunaikan umrah.

“Bau aura negatif sini. Janna post video ini nak promosi drama ini. Yang konon dah move on tu, tak perlu kot tinggalkan komen macam itu. Kan tengah duk buat umrah sekarang. Hati tak bersih-bersih lagi ke?” tulisnya.

Untuk rekod, Shuhada sah bercerai dengan Hafidz dengan talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Shah Alam pada 27 Julai lalu.

Kontroversi rumah tangga mereka mula timbul selepas Hafidz didakwa mempunyai hubungan sulit dengan wanita bernama Athira Yuhada yang merupakan bekas kekasih lamanya.

Shuhada berkahwin dengan Hafidz pada 30 April 2016 dan mereka dikurniakan dua cahaya mata iaitu Humairah, 6, dan Umar, 2. Shuhada pernah mengalami keguguran ketika usia kandungan sudah mencecah 14 minggu pada May lalu.

BACA SINI: “Semoga Allah Tidak Duga Rumah Tangga Mereka Nanti” - Doa Shuhada Untuk Hafidz Roshdi Dengan Bakal Pasangan Baharu

BACA SINI: Hafidz Roshdi Nafi Kahwini Athira Yuhada, Baru Fasa Berkawan