Laman Utama

Hati Nina Iskandar Hancur Tengok Anak Kecil Di Palestin - “Berlumpuran Darah & Menangis Tapi Masih…”

Asyikin Mayudin
20/10/2023
07:56 MYT
Pelakon Nina Iskandar mengakui hatinya hancur apabila menonton video memperlihatkan anak kecil di Palestin yang berlumpuran darah sambil memegang makanan.
Nina menerusi laman Instastory miliknya berkata dia terpaksa pergi ke bilik lain kerana tidak sanggup melihat anak lelakinya yang sebaya dengan kanak-kanak tersebut.
“Saya faham perasaan awak! Semalam ternampak video anak kecil berlumuran darah dan menangis tapi masih ada croissant di tangannya (mungkin sama baya dengan anak saya).
“Saya terlalu sedih sehingga terpaksa pergi ke bilik lain sebab Rizqin sedang tidur dan saya tahu ia akan buat saya rasa lebih teruk jika saya melihatnya dan membayangkan sebaliknya.
“Saya tak boleh, terutama apabila ia melibatkan anak kecil. Semoga Allah melindungi nyawa kecil yang tidak berdosa ini,” kongsi Nina.
Selain Nina, ramai selebriti tempatan kini bergiat aktif dalam berkongsi mengenai kesengsaraan yang dihadapi rakyat Palestin di media sosial masing-masing.
BACA SINI: Sehari Sebelum Raya, Ada Pula Orang Fitnah Nina Iskandar Sudah Meninggal Dunia - “Saya Ingin...
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Adidas Mohon Maaf Pada Bella Hadid - "Kami Melakukan Kesilapan Yang Tidak Disengajakan"

gempak
25/07/2024
02:30 MYT
Syarikat pakaian sukan berpangkalan di Jerman, Adidas memohom maaf kepada supermodel terkenal berdarah campuran Palestin, Bella Hadid.
Hiburan

Diperakui Badan Antarabangsa, Fazura Akan Terus Bersuara Isu Negara Palestin - “Itu Adalah Jihad Kecil Saya..”

gempak
23/07/2024
16:00 MYT
Seringkali aktif dalam menyuarakan hal berkaitan negara Palestin, pelakon Fazura tidak terkesan sekiranya kurang mendapat tawaran bekerjasama jenama internasional.
Gaya Hidup

Digugurkan Dari Kempen Kasut Retro, Bella Hadid Upah Peguam Saman Adidas

gempak
22/07/2024
10:25 MYT
Supermodel terkenal berdarah campuran Palestin, Bella Hadid dilaporkan mengupah sepasukan peguam untuk menyaman syarikat pakaian sukan berpangkalan di Jerman, Adidas.
Gaya Hidup

Adidas Gugurkan Bella Hadid Daripada Kempen Kasut Retro Munich 1972

gempak
19/07/2024
16:55 MYT
Adidas pada Jumaat menggugurkan model pro-Palestin, Bella Hadid, daripada kempen pengiklanan untuk kasut retro Olimpik Munich 1972, yang dibayangi oleh pembunuhan beramai-ramai atlet Israel.
Viral

Maal Hijrah: Lebih 60,000 Dijangka Sertai Malam Ehsan Untuk Ihsan, Ada Pengisian Rohani Ustaz Somad Batubara

gempak
06/07/2024
12:30 MYT
Bersempena sambutan Maal Hijrah 1446H esok (7 Julai), sebuah acara perhimpunan istimewa dipanggil Malam Ehsan Untuk Insan dianjurkan Pertubuhan Islam  Malaysia (MAPIM) di Dataran Karnival, perkarangan Stadium Shah Alam.