,
Laman Utama

"I Lost My Baby ..." - Shima Anuar Selamat Dibedah Kerana Hamil Luar Rahim, Masih Dirawat Di ICU

Amri Hassan
07/03/2022
01:55 MYT
Pelakon Shima Anuar reda apabila bayi yang dikandungnya terpaksa dikeluarkan akibat komplikasi hamil luar rahim (ectopic pregnancy).
Berkongsi perkara terbabit di Instagram, kata Shima, dia masih dirawat di unit rawatan rapi selepas menjalani prosedur pembedahan pada Ahad.
"It was so painful. Still in the icu. I lost blood during surgery yesterday. And i lost my baby too because of ectopic pregnancy.
"Terima kasih terlalu ramai yg mendoakan sy. I’ll be fine Inshaallah. I’m a tough cookie remember?" tulisnya bersama kata-kata semangat.
Februari lalu, Shima memaklumkan dirinya hamil dua bulan dan terpaksa menolak tawaran berlakon demi keselamatan diri dan bayi dalam kandungan.
Shima mendirikan rumah tangga dengan seorang ahli perniagaan, Mohd. Solih Toha pada 8 April 2017 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Marian Sophia, 3, dan Mikhael Imaan yang kini berusia dua tahun.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hollywood

Tom Holand Sah Kembali Jadi Spider-Man: “Saya Tidak Sabar”

gempak
24/10/2024
03:45 MYT
Tom Holand akhirnya mengesahkan akan kembali bermain dalam saga ke empat Marvel yang cukup ikonik dengan dirinya, Spider-Man.
Hiburan

Netizen Sebak Lihat Keadaan Terkini Roslan Saleh Yang Semakin Uzur, Doakan Cepat Sembuh

gempak
23/10/2024
20:55 MYT
Pelakon veteran, Roslan Saleh atau lebih dikenali dengan panggilan Pak Lan kini dilaporkan semakin uzur.
Hiburan

"Saya Sendiri Rasai Pengalaman" - Ella Puji Rawatan Hormon Skyhill Clinic, Tak Mustahil Diiktiraf Malaysia Book Of Records!

gempak
23/10/2024
18:30 MYT
Penyanyi Ella berkongsi pengalamannya menjaga dan melakukan rawatan hormon di Skyhill Clinic sejak beberapa tahun lalu.
Hiburan

Dedah Bekas Suami Yang Minta Cerai, Yulhee Risau Efek Emosi Anak – “Perceraian Adalah Pilihan Paling Akhir Apabila Sudah Tiada Jalan Lain”

gempak
23/10/2024
16:00 MYT
Bekas anggota Kumpulan K-Pop LABOUM iaitu Yulhee mendedahkan bekas suaminya, Minhwan merupakan orang yang pertama meminta cerai.
Viral

Dibayar RM60, Dibelasah Jika Tolak Melacur! Imigresen Selamatkan 7 Wanita Dari 'Kapten' Bangladesh

gempak
23/10/2024
15:25 MYT
Imigresen menyelamatkan tujuh wanita warga Vietnam yang disyaki dipukul jika enggan melacur, dalam serbuan di sebuah premis kedai dua tingkat di Klang, Isnin lalu.
BorakSeeni