Bila tiba jer musim perayaan ni, memanglah best kalau dapat makan makanan yang sedap dan percuma kan?



Bermula dari 12 September hingga 27 Oktober ini, The Chicken Rice Shop bakal memberi anda ¼ Ayam Amma secara percuma apabila anda berbelanja minima RM40 dalam satu resit menerusi aplikasi Boost, satu kaedah bayaran e-wallet terkini boleh digunakan dengan telefon pintar anda.

Ayam Amma adalah resepi terbaharu The Chicken Rice Shop. Resepi ini adalah ilham dari dapur Amma sendiri yang disajikan bersama sos asli dan bayang. Memang asli dan sedap. Tak percaya? Rasakan masakan ayam amma sekarang di The Chicken Rice Shop.



Senang jer, anda hanya perlu mengikuti 3 langkah yang mudah seperti “Do More > Vouchers > Best Deal ever” menerusi applikasi Boost anda untuk memuat turun voucher The Chicken Rice Shop anda.

Anda hanya perlu mempamerkan voucher anda kepada pekerja The Chicken Rice Shop sebelum membuat tempahan dan bayaran. Jika gagal membuat bayaran menerusi aplikasi boost atau tidak berbelanja minima RM40, anda akan dikehendaki membuat bayaran penuh untuk Ayam Bayang AMMA, sebagai pesanan ala carte.

Tunggu apa lagi? Dapatkan tawaran terhad ini dengan segara, sementara stok masih ada. Jangan lupa, setiap kali anda selesai transaksi di Boost, anda boleh dapatkan “Instant Shake Rewards” dimana anda juga akan mendapat token untuk membida hadiah pilihan utama anda sempena promosi “Super Shake” dimana hadiah utama adalah sebuah Proton X70! Gunakanlah aplikasi Boost anda hari ini.

Promosi ini sah di semua outlet The Chicken Rice Shop di seluruh negara kecuali KLIA2 Tertakluk kepada terma dan syarat.

Voucher tersebut tidak sah untuk tawaran lain. Penggunaan voucher juga tertakluk kepada terma dan syarat The Chicken Rice Shop.

Ingin tau lebih lagi tentang Boost?

Anda hanya perlu muat turun aplikasi Boost, tambah nilai melalui 17 rakan kongsi perbankan yang terpilih (seperti M2U, CIMB Clicks, & banyak lagi) dan anda boleh terus membuat bayaran tunai dengan mengunakan fungsi “Imbas” & “Bayar” melalui kod QR yang disediakan.

Bayaran melalui Boost boleh dilakukan di seluruh negara dan kini sudah melingkupi 100,000 titik sentuh yang merangkumi kedai fizikal dan kedai online. Tingkatkan gaya hidup anda dengan applikasi Boost setiap kali anda membeli-belah, makan, menonton wayang terkini, bercuti dan banyak lagi!



Aplikasi Boost ini boleh dimuat turun sekarang bagi pengguna Android dan iOS. Tunggu apa lagi, download aplikasi sekarang!

Best kan? Gunakanlah aplikasi Boost anda hari ini!