Setiap tahun, tak lengkap sambutan raya ini tanpa iklan Hari Raya. Iklan-iklan raya ini dipertontonkan bagi menaikkan vibe atau mood raya.

Malah menjelang Syawal, pastinya banyak syarikat gergasi yang menyiarkan pelbagai jenis iklan raya dengan jalan cerita yang tersendiri, tidak ketinggalan syarikat komunikasi, Yes 5G.

Iklan berjudul ‘Hubungan Uncapped Bersama Yes 5G’ ini menampilkan kisah yang agak berbeza dari iklan raya yang lain namun tetap dekat dengan situasi generasi dan era terkini yang serba moden dan canggih ini.

‘Hubungan Uncapped Bersama Yes 5G’ mengisahkan gelagat anak-anak dan cucu-cucu apabila pulang balik di kampung. Meskipun di kampung namun masing-masing masih sibuk bergantung dengan telefon pintar mereka.

Jika dahulu, kanak-kanak bila balik kampung, mesti kena tegur dengan orang tua supaya jangan main telefon atau gajet kerana mahu lebih banyak bergaul tetapi lain pula dalam iklan raya ini. Tahun 2023 sudah berbeza, cara hendak mengeratkan silaturahim pun dah lain!

Seperti dalam iklan ‘Hubungan Uncapped Bersama Yes 5G’ satu keluarga dapat raya sakan! Anda pun nak jadi macam famili Yes 5G juga? Jom tengok gelagat masing-masing apabila dapat beraya dengan data internet Uncapped!

Mana tidaknya Yes 5G memberikan kegembiraan berganda kerana mempunyai sambungan yang tidak terhad (tiada had kelajuan, tiada had data) dan detik perhubungan serta ikatan dengan orang tersayang dekat dan jauh lebih bermakna bila didayakan oleh internet Yes 5G.

Aidilfitri ini lebih meriah jika ada Yes 5G Infinite Gateway Raya Promo!

Tunggu apa lagi ‘upgrade’ rumah anda kepada internet Yes 5G sekarang! Daftar sahaja untuk Infinite Gateway Raya Promo hanya serendah RM99 setiap bulan (harga menjadi RM148 selepas 6 bulan bil kitaran penuh).

Selain itu, dengan promosi ini juga anda akan mendapat wireless broadband yang cuma perlu plug & play; peranti mudah alih; memperoleh data Uncapped 5G, data pantas Uncapped 4G LTE (berkelajuan sehingga 150GB data); PERCUMA Infinite Gateway 5G WiFi 6 router (harga pasaran RM1,199) dan paling penting ada polisi pemulangan semula 7 hari!

Promosi hanya dalam masa terhad saja! *Tertakluk Terma & Syarat (limited time offer for promotion)

Selepas ini memang berdesup la internet anda, lebih lancar Aidilfitri ini jika hendak menonton video resepi kegemaran bagi menyiapkan juada hari raya ini. Tidak ketinggalan juga anak-anak pun boleh berseronok bermain video game dengan saudara mara serta layan drama Korea!

Seperti yang sedia maklum juga, YTL Communications Sdn Bhd melalui Yes menjadi syarikat telekomunikasi (telco) pertama di Malaysia yang melancarkan perkhidmatan 5G kepada pengguna sejak Disember 2021. Bukan itu sahaja, malah Yes 5G juga diiktirafkan sebagai internet terpantas iaitu ‘Malaysia’s Fastest Mobile Network’ pada tahun 2022 oleh Ookla. Anugerah ini diberikan ketika acara Mobile World Congress 2023 (MWC) yang berlangsung di Barcelona.

Selain itu, jangan terkejut, sebab Yes satu-satunya syarikat telekomunikasi (telco) yang menawarkan pelan UNCAPPED 5G data dan data kelajuan tanpa had.

Jadi tonton iklan atau filem pendek Raya Hubungan Uncapped Bersama Yes 5G ini dan kongsikan kenangan terindah atau mungkin lucu atau pun kongsikan gaya anda di pagi Raya dalam komen di Facebook atau Youtube seksyen.

Tunggu apa lagi? Pergi ke yes.my untuk mendaftar pelan raya promosi ini sekarang!