Pelakon dan pelawak Issey Fazlisham kini bergelar penyampai radio nombor 1 di Pantai Timur, Gegar fm.

Issey yang memulakan tugasnya semalam di segmen pagi ‘GEGAR Pagi bersama Shah dan Issey’berkata, dia teruja menanti maklum balas pendengar.

“Alhamdulillah, walaupun bidang ini bukan baharu buat saya, tetapi saya tetap gementar dan pada sama teruja menyertai keluarga baru ini.

“Terima kasih Gegar fm kerana memberi kepercayaan ini kepada saya. Saya akan memikul tanggungjawab yang diamahkan ini sebaik-baiknya,” kata Issey kepada Gempak.

Issey akan merancakkan suasana pagi di Gegar dengan celoteh, buah fikiran dan perkongsian menarik bersama Shah, dan juga dimeriahkan dengan variasi program-program baharu di waktu pagi.

Para peminat boleh mendengarkan ‘GEGAR Pagi bersama Shah dan Issey’, setiap Ahad hingga Khamis, 6 hingga 10 pagi, dengan pelbagai program baharu berunsur santapan minda, sesi bual bicara dan perkongisan santai, termasuk:Para peminat GEGAR, radio pilihan No. 1 di Pantai Timur, boleh menikmati barisan personaliti baharu bersama segmen-segmen terkini bermula hari ini, di udara dan juga di aplikasi SYOK.

Pendengar juga boleh menikmati segmen ‘GEGAR 10-3’, yang kini akan dikendalikan oleh Mek Zura, setiap Ahad hingga Khamis, dari 10 pagi hingga 3 petang.

‘GEGAR 10-3’ akan mempersembahkan pengisian baharu termasuk perbincangan topik-topik berkaitan wanita, tips keibuan, berkongsi resepi masakan, dan sebagainya seperti:Di segmen ‘GEGAR Malam’ pula, para peminat kini akan ditemani oleh Scha Musa, setiap Ahad hingga Khamis, bermula 8 malam hingga 12 tengah malam, menghiburkan peminat dengan pengisian baharu seperti:Para peminat GEGAR boleh terus berhibur dengan segmen ‘GEGAR Petang’, bersama Ewan dan DJ Nazz, setiap Ahad hingga Khamis, 3 petang hingga 7 malam, yang mempersembahkan gandingan unik dengan pengisian yang menarik perhatian ramai peminat seperti Buletin Pantai Timur, Sembang Petang, DJ Nazz Rungkai dan banyak lagi.

Untuk maklumat lanjut tentang personaliti baharu dan pengisian terkini GEGAR, layari www.gegar.my atau ikuti GEGAR di platform media sosial seperti di bawah.