,
Hiburan

Isteri Kedua Didakwa Mahu Bolot Harta, Ini Respons Abang Tesla - “Saya Dah Sorokkan Kelahiran Anak..”

Umirah Halim
02/09/2024
03:55 MYT

Pempengaruh media sosial, Abang Tesla menggesa semua pihak agar berhenti menabur fitnah terhadap isteri keduanya yang didakwa mahu membolot harta selepas melahirkan anak sulungnya.

Menerusi perkongsian di akaun Instagram nya, memaparkan tangkap layar hantaran seorang individu yang menitipkan ucapan tahniah kerana sudah menimang cahaya mata bersama isteri kedua.

BERITA TRENDING: Belum Reda Isu Rogol, Wanita Dedah Diganggu Da’i Syed Ketika Isteri Sarat Mengandung, Siap Ajak Ikut Pergi Dubai?
BERITA TRENDING: 'Adik Dengar Kakak Cakap "Tak Nak" Dalam Bilik Air'
BERITA TRENDING: Rapper Fatman Scoop Meninggal Dunia, Pengsan
BERITA TRENDING: Pemandu Lamborghini Saman Majlis Bandaraya Selepas Kereta Kena Saman

Malah individu tersebut turut mendakwa anak tersebut sebagai pewaris perniagannya.

“Tahniah Ika dan Khal(Tesla) telah menimang cahayamata putera yang pertama sebagai pewaris Khal Legacy. Semoga dengan kehadiran Khal Junior akan mengekalkan ikatan perkahwinan anda hingga ke Jannah,” tulis individu tersebut.

Susulan itu, Abang Tesla meluahkan rasa kecewa apabila tindakan individu berkenaan telah membuka ruang kepada orang ramai untuk menuduh isteri keduanya mahu membolot harta.

“Di sebabkan posting orang ni wife no 2 saya dituduh untuk bolot harta. Saya taktahu kenapa dia perlu menaip macam ni untuk wish. Wife saya memang tiada update apa-apa.

“Bini saya tengah dekat hospital. macam mana nak buat lagi. Saya dah sorokkan tentang kelahiran anak saya.Tapi org luar yang update kat media. menyampaikan sane sini,” tulisnya.

Berhenti fitnah

Sedaya upaya menjaga hati kedua-dua pihak, Abang Tesla turut meminta agar orang ramai berhenti menyebarkan fitnah terhadap isteri keduanya.

“Saya dah cuba jaga segala sudut. Saya harap jangan buat fitnah yg bukan-bukan. Saya dah tutup mulut ketat-ketat dah untuk jaga hati masing-masing,” ujarnya lagi.

Sebelum ini, Abang Tesla mengejutkan pengikutnya apabila mengumumkan sudah bernikah sekali lagi pada Ogos tahun lalu.

Menurut Abang Tesla dia telah mendapat restu dari isteri pertamanya dan akui reda.

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Bapa Miss Switzerland Jumpa Kepala Anak Dalam Tong Sampah Di Bilik Dobi, Suami Dakwa Pertahankan Diri

gempak
17/09/2024
17:17 MYT
Kisah pembunuhan tragis bekas peserta Miss Switzerland, Kristina Joksimovic masih menjadi perhatian dunia.
Hiburan

Afdlin Shauki Tak Masuk Campur Karier Seni Anak - “Dia Mahu Naikkan Nama Sendiri Tanpa Bantuan Saya”

gempak
17/09/2024
13:55 MYT
Pengarah dan pelakon, Datuk Afdlin Shauki akui tidak banyak masuk campur dalam perihal karier seni anak nya, Mia Sara meskipun baru-baru ini Mia turut serta membintangi filem arahannya, Baik Punya Ah Long.
Hiburan

Elly Mazlein Lebih Selesa Sembunyi Muka Anak - “Saya Letak Emoji Di Instagram Sahaja, Tapi Kalau Di..”

gempak
17/09/2024
07:55 MYT
Tidak mendedahkan wajah anak kepada umum, pelakon, penyanyi dan pengacara popular, Elly Mazlein, memang selesa dengan tindakan itu.
Berita

Bapa Bakar Anak Hidup-Hidup Kerana Keluar Rumah Tak Minta Izin

gempak
16/09/2024
07:55 MYT
Perbuatan kejam itu dilakukan Iwan Hasan, 44, terhadap puterinya, MH, 13, ketika kejadian di kediaman keluarga itu di Kelurahan Kota Baru, Ternate Tengah, Maluku Utara di Indonesia pada Khamis lalu.
Hiburan

“Hubungan Suami Isteri Perlu Ada Kepercayaan, Jangan Sebab Nafsu Anak-Anak Merana” - Elly Mazlein

gempak
15/09/2024
23:55 MYT
Meletakkan kepercayaan 100 peratus kepada pasangan, penyanyi dan pengacara popular Elly Mazlein mengakui tidak pernah memeriksa telefon mahupun dompet suaminya.