,
Laman Utama

“Jangan Lah Pertikai Dia Baru Kahwin Dah Mengandung”- Nad Zainal Sudah Jelaskan, Perut Tetap Jadi Bahan Bualan Netizen

Syafiqah Jalal
23/02/2023
09:49 MYT
Baru-baru ini, pelakon Nad Zainal telah pun tampil memberi penjelasan tentang bentuk perutnya yang sedikit besar sehingga membuatkan ramai netizen menyangka dia sedang hamil.
Ia gara-gara video yang dimuat naik di Instagram apabila dari sisi menampakkan perutnya itu yang dianggap ramai sebagai baby bump.
Isteri kepada Ungku Ismail itu sudah pun menafikannya dan ia mengatakan ia hanya kerana buncit.
“Bukan. Buncit makan nasi,” balasnya dalam komen di laman sosial berkenaan.
Pun begitu, perutnya itu tetap terus menjadi bualan netizen sehingga ramai juga yang mempertikaikan komen-komen yang berbaur fitnah.
Pada mereka, meskipun Nad baru sahaja bernikah dengan pelakon Ungku Ismail pada bulan lalu, ia bukan isu besar untuk ibu anak dua itu hamil.
“Kalau pregnant pun apa salahnya..dah nikah da pun ..macam saya dulu bunting pelamin..tak sempat nak pergi honeymoon terus sangkut,” kata salah seorang pengikut laman sosial
“Hati-hati komen.. Mak-mak yang ada anak je faham. Nak nak yang bersalin czer.. Bukan mudah ya nak kempiskan perut tu,” komen salah seorang netizen
“Apa la salah tanya nad dulu..lagipun terang terangkan dia sakit haritu…drip air bagai..aku yang tak kena drip ni pun buncit kemain..,” nasihat salah seorang warga maya.
Sekadar info, Nad mendirikan rumah tangga bersama Ungku pada 23 Januari lalu, namun hanya menghebahkan perkahwinan mereka kepada umum seminggu selepas itu.
Pasangan itu mula rapat selepas terlibat dalam drama Cina Buta. Pada ketika itu, Nad sudah bercerai dengan bekas suaminya, Muhammad Faliq Amiruddin selepas mengesahkan perpisahan mereka sekitar September 2022.
Nad dan Faliq yang berkahwin pada 18 Disember 2015 dikurniakan sepasang cahaya mata, Fahad Ibrahim, 7, dan Budi Kalsom, 2.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Netizen Tampil ‘Back Up’ Abang Bas, Anggap Konten Dengan Pelajar Perempuan Hanya Gurauan - “Niat Dia Baik, Yang Fitnah Nanti Merangkaklah Cari…”

gempak
07/09/2024
12:25 MYT
Susulan kes viral ‘Abang Bas’, terdapat segelintir netizen yang meluahkan rasa simpati terhadap lelaki tersebut dan menganggap isu itu telah menutup periuk nasinya.
Viral

Ibu Kecewa Anak Dilibas Siak Masjid Dengan Getah Paip Sampai Berbirat, Sebagai Amaran Elak Berbuat Bising

gempak
06/09/2024
21:55 MYT
Kecewa dan kesal, perkongsian seorang ibu mendakwa anaknya dipukul menggunakan getah paip di sebuah masjid semasa solat Jumaat menjadi perhatian warganet.
Hiburan

Tiada Lagi Sengketa, Sajat Syukur Dah Berbaik Dengan Mustika - “Sekarang Adik Saya Buat..”

gempak
06/09/2024
12:55 MYT
Usahawan kontroversi, Sajat meluahkan rasa syukur apabila dia dan adik, Mustika sudah kembali berbaik.
Hiburan

Netizen Petik Nama Bakal Sertai Gegar Vaganza, Ini Respon Wany Hasrita - “Saya Rasa Kena Tunggu..”

gempak
06/09/2024
07:55 MYT
Penyanyi, Wany Hasrita mengulas spekulasi mengatakan dirinya bakal menyertai program, Gegar Vaganza.
Hiburan

Pempengaruh Kongsi Video Makan Sushi Sewaktu Berpantang, Netizen Tegur - “Badan Nak Pakai Lama Dik..”

gempak
06/09/2024
06:55 MYT
Pempengaruh media sosial, Eynanan menerima teguran daripada netizen susulan memuat naik video menjamah sushi sewaktu tempoh berpantang di TikTok, baru-baru ini.