Hiburan

"Kalau Boleh Bekerjasama Dengan David Foster, Ibarat Mimpi Jadi Nyata" - Nama

Kamaruddin Razal
08/04/2019
00:18 MYT
Kumpulan Nama yang mewakili Malaysia ke pentas akhir Asia’s Got Talent musim ketiga (AGT3) gembira dan bersyukur mendengar respon yang positif dari pihak juri.
Selepas selesai berentap di pentas akhir, penerbit muzik antarabangsa terkemuka, David Foster meletakkan Nama sebagai calon 'favorite' untuk memenangi program tersebut.
David juga merasakan Nama merupakan calon terdekat yang boleh bekerjasama jika diberi peluang dan menyifatkan kumpulan vokal wanita itu boleh digilap lagi serta dia boleh membantu mereka.
"Sejujurnya, kami sangat bersyukur dan gembira bila mendengar respon terbabit. Kami rasa teruja!
"Kalau betul kami boleh bekerjasama dengan David, ia ibarat mimpi menjadi nyata. Kami menyifatkan peluang itu sebagai sesuatu yang sangat besar dan pastinya kami tidak akan melepaskannya," kata Nur Fazrina Mohd Ani mewakili Nama ketika dihubungi Gempak.
Turut dianggotai oleh Noor Syamimi Makhetar, Norfazira Malik dan Nur Farahida Dolhadi, Nama mengakui mereka sangat berbangga kerana dapat membawa nama Malaysia di persada antarabangsa.
"Kami membawa harapan rakyat Malaysia dan kami sangat berbangga dengan perkara itu. Dalam masa yang sama, kami rasa tertekan juga kerana kami menggalas tanggungjawab yang berat.
"Kami sudah memberikan persembahan sehabis baik dan enggan melepaskan batuk di tangga. Kami mahu rakyat Malaysia bangga dan kami memberikan sepenuh hati kami.
"Kami berharap semua rakyat Malaysia dan peminat AGT3 dapat mengundi Nama dan kami berkemungkinan menjadi wakil Malaysia pertama yang memenangu AGT," kata Fazrina lagi.
Selain nama, seorang lagi wakil Malaysia, Yaashwin Sarawanan berjaya ke peringkat akhir AGT3 dengan menonjolkan bakat mengira dan diberi gelaran 'Human Calculator'.
Keputusan pertandingan akhir bakal diketahui pada Khamis ini, 11 April 2019.
AGT3 menawarkan hadiah wang tunai sebanyak AS$100,000 (RM408,151) kepada pemenang utama.
Keputusan pusingan akhir AGT3 bakal bersiaran di saluran AXN HD (Astro 721) dan AXN (Astro 701) bermula jam 8.30 malam.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

George Town Dikenali Semua, Tak Perlu Tukar Nama Tanjong Penaga

gempak
17/07/2024
13:45 MYT
George Town telah dikenali seluruh rakyat Malaysia dan dunia sekian lama, justeru tiada sebarang isu berkaitan nama tempat dan keperluan untuk menukar nama ibu negeri Pulau Pinang itu.
Hiburan

Netizen Petik Nama Ammar Alfian Belasah Kekasih, Ini Respons Tuan Badan

gempak
09/07/2024
04:25 MYT
Pelakon, Ammar Alfian menafikan dakwaan dia pelakon yang membelasah kekasih setelah dipetik nama oleh netizen.
Hiburan

Uniknya! Pelancong Wanita Ini Diberi Nama Malaysia - “Orang Di Sini Baik, Makanan Juga Bagus”

gempak
02/07/2024
10:25 MYT
Seorang wanita rakyat Amerika Syarikat menjadi perhatian netizen kerana memiliki nama yang unik menyamai negara ini iaitu Malaysia.
Hiburan

Sharifah Amani Selamat Bersalin, Pilih Nama Klasik Untuk Anak - “Meet Our Little One Ahmed Mohsein”

gempak
28/06/2024
09:39 MYT
Suami kepada pelakon, Sharifah Amani iaitu Ahmed Faris Amir mengucapkan rasa syukur selepas isterinya selamat melahirkan anak sulung mereka.
Hollywood

Giliran Anak Tom Cruise, Suri ‘Buang’ Nama Bapa, Hanya Dikaitkan Dengan Katie Holmes

gempak
25/06/2024
18:50 MYT
Selepas tiga orang anak Brad Pitt ‘membuang’ namanya dalam pengenalan baharu mereka, kini nasib yang sama berlaku kepada salah seorang pesohor seni dunia, Tom Cruise.