,
Hollywood

"Kami Sayang Kamu…” - Anggota One Direction Terkejut, Sedih Dengan Kematian Liam Payne

Awani
18/10/2024
05:55 MYT
Anggota band One Direction berkongsi perasaan "amat terkejut dan sedih" dengan berita kematian rakan mereka, Liam Payne.

BERITA BERKAITAN : Kehilangan Besar Buat Peminat One Direction, Ini Fakta Yang Anda Perlu Tahu Mengenai Liam Payne

BERITA BERKAITAN : Membesar Tanpa Figura Ayah, Nora Danish Akui Rasa Kekurangan - “Tak Pernah Tengok Keluarga Yang Betul-Betul Bahagia..."

BERITA BERKAITAN : The Chosen One Musim Ke-2 | Highlight EP 3 | Minggu yang gembira tapi ada kesedihan!

BERITA BERKAITAN : TIBA-TIBA Akhil jadi “SLOW MO” masa nyanyi! | The Chosen One Musim Ke-2 | Konsert 3

Kenyataan bersama yang dikeluarkan pada Khamis itu ditandatangani oleh Harry Styles, Louis Tomlinson, Zayn Malik dan Niall Horan.
Payne yang mencapai kemasyhuran global bersama kumpulan boy band One Direction, meninggal dunia pada usia 31 tahun selepas terjatuh dari balkoni bilik hotel di tingkat tiga di Buenos Aires.
Memetik laporan Awani, pemergian penyanyi itu mencetus kegemparan dan mengejutkan peminat-peminatnya dari seluruh dunia.

“Pada masa yang sesuai dan apabila semua orang bersedia, akan ada lebih banyak yang ingin dikatakan.

“Tetapi buat masa ini, kami akan mengambil masa untuk berkabung dan menerima kehilangan saudara kami, yang sangat kami sayangi," kata rakan-rakan mendiang Payne dalam kenyataan itu.
Mereka juga sepakat memberitahu, kenangan yang mereka kongsi bersama Payne akan dihargai selamanya.

"Buat masa ini, fikiran kami bersama keluarganya, rakan-rakannya dan peminat yang mencintainya bersama kami. Kami pasti akan merindui kamu. Kami sayang kamu, Liam," kata kenyataan itu lagi.

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Lepas Ni Boleh Buat Hal Masing-Masing Kalau Nak, Saya Mungkin Lumpuh…” - Isteri Sebak Dengar Luahan Hati Azlan Komeng, Mohon Doa Cepat Sembuh

gempak
18/10/2024
07:55 MYT
“Baby, lepas ni kita boleh buat hal masing-masing kalau awak nak. Saya pun dah tak boleh kerja… mungkin lumpuh,” itu luahan pelakon Azlan Komeng kepada isterinya, Nur Nilam Ortiz.
Hiburan

Liam Payne Maut Lepas 48 Jam ‘Ditinggal’ Kekasih, Cakap: “Ini Hari Yang Indah…”

gempak
17/10/2024
13:25 MYT
Kematian bekas anggota One Direction, Liam Payne dilaporkan jatuh daripada balkoni sebuah hotel di Argentina masih mengejutkan peminat.
Hiburan

Tular ‘Senarai Selebriti Wanita Terkini Untuk Dihalalkan’, Bella Astillah Terkilan –“Saya Tak Rasa Happy Pun”

gempak
16/10/2024
21:50 MYT
Pelakon dan penyanyi Bella Astillah mengakui sedih apabila namanya tersenarai dalam ‘senarai terkini untuk dihalalkan’ yang dicipta netizen seperti yang tular di media sosial baru-baru ini.
the-chosen-one-musim-2

The Chosen One 2024: Wany Hasrita Anggap Qal Daienesh Banyak ‘Improvement’, Tak Patut Tersingkir - “Kami Telah Berusaha Mempelbagaikan… ”

gempak
12/10/2024
08:55 MYT
Penyanyi Wany Hasrita meluahkan rasa sedih apabila anak didiknya atau mentee, Qal Daienesh tersingkir pada minggu keempat The Chosen One 2024 yang berlangsung pada Jumaat.
Viral

Tragedi UiTM Dungun: Wanita Disyaki Langgar Pelajar Direman 4 Hari

gempak
10/10/2024
14:25 MYT
Seorang wanita yang merempuh dua motosikal hingga menyebabkan kematian tiga pelajar Universiti Teknologi Mara (UiTM) Kampus Dungun malam semalam, direman empat hari bermula hari ini.
BorakSeeni