Jika Datuk Seri Vida hampir terpelecok ketika musim kedua Gegar Vaganza (GV2), kini giliran Jihan Muse berdepan insiden sama pada konsert kedua GV5 baru-baru ini.

Sepotong video aksi melucukan Vida dan Jihan dijadikan kompilasi oleh seorang pengguna Instagram.

"Mak terpelot nak. Huhu karma is bic," tulis Jihan menerusi kapsyen video yang disunting pengguna bernama @itsaidiiryani itu.

Ketika GV2, Jihan terpaksa menahan gelak melihat keletah lucu pengasas kosmetik popular itu yang tampil ke tengah-tengah pentas untuk menyanyi.

Bagaimanapun, pada konsert kedua GV5 minggu lalu, Jihan sempat berpaut pada rakan pengacaranya, Nabil ketika terpelecok di tengah-tengah pentas.

Aksi Jihan itu diulang berkali-kali dan diakhiri dengan sepotong aksi Vida sedang ketawa besar.

Sehingga kini, video yang dikongsikan Jihan di Instagramnya semalam telah ditonton lebih 500,000 kali.

Netizen yang terhibur dengan suntingan video itu sanggup mengulang tonton berkali-kali untuk melihat telatah Jihan dan Vida.

Jadi, apa kata anda lihat sendiri aksi Jihan dan Vida yang terpeleot di tengah-tengah pentas GV sepanjang lima musim bersiaran.

Hahaha terima kasih lah @itsaidiiryani yg rajin nau edit ni. Mak terpeleot nak. Huhu karma is bic #gv5 #gegarvaganza @datoserivida @nabilzira

A post shared by JIHAN MUSE (@jihanmuse) on


Bersiaran selama lapan minggu, GV5 boleh disaksikan secara langsung di saluran Astro Ria (104) dan Ria HD (123) pada setiap Ahad jam 9malam.

Layari laman web www.gegarvaganza.com.my untuk segala informasi lanjut mengenai GV5.