Pasangan selebriti Ashton Kutcher dan Mila Kunis baru baru ini berkongsi mengenai pengurusan dan kehidupan rumah tangga mereka.

Salah satu perkara yang dikongsikan pasangan tersebut sewaktu muncul dalam episod terkini podcast Armchair Expert milik Dax Shepard, mereka berbicara mengenai rutin mandi.

Topik tersebut tercetus selepas Shepard mengatakan kepada rakan hosnya, Monica Padman bahawa menggunakan sabun setiap hari boleh menyingkirkan minyak semulajadi dalam tubuh seseorang.

Hal itu kemudian disambut pasangan aktor dan aktres tersebut dengan mengaku mereka tidak mandi setiap hari.

Tidak hanya mereka, Kunis juga memaklumkan jarang memandikan kedua anak mereka iaitu Wyatt Isabelle, 6, dan Dimitri Portwood, 4 tahun.

Terkejut dengan pengakuan tersebut, Kunis ditanya siapa yang mengajarnya untuk tidak mandi dan ia disambut dengan jawapan jujur daripadanya.

"Rumah keluarga tidak mempunyai air panas sewaktu saya kecil. Jadi saya tidak kerap mandi," akuinya seperti dipetik dari CNN.

Kutcher kemudian menyambung, kini amalan tersebut diteruskan dalam keluarga mereka. Bintang filem Dude! Where's My Car ini juga mengaku tidak kerap mandi atau menjadikan mandi setiap hari buat anak anaknya sebagai amalan wajib.

"Jika mereka kotor, kami bersihkan dan mandikan. Jika tidak, saya tidak melihat keperluan untuk mandi," kata Kutcher, 43 tahun.

Bagaimanapun Kutcher mengatakan dia akan membersihkan bahagian ketiak dan mengosok gigi setiap hari.

"Atau saya akan mencuci muka selepas bersenam untuk menghilangkan peluh," sambungnya lagi.

Sementara Kunis pula memberitahu dia hanya mencuci muka dua kali sehari.

Kutcher dan Kunis berkahwin pada tahun 2015.