Laman Utama

Kongsi Video Majlis Perkahwinan, Netizen Ingat Rita Rudaini Kahwin Tapi Rupa-Rupanya…

Asyikin Mayudin
28/08/2023
05:40 MYT
Perkongsian pelakon Rita Rudaini yang memperlihatkan sebuah majlis perkahwinan yang dimuat naik di laman Instagram baru-baru i ni menimbulkan tanda tanya dalam kalangan netizen.
Tanpa meletakkan sebarang penjelasan, rata-rata netizen mula membuat spekulasi mengatakan majlis itu merupakan perkahwinan aktres tersebut dan mengucapkan tahniah.
“Kalau majlis ini majlis Rita, nak ucap kan tahniah.
“Ala selama ini saya suka follow sebab nak tengok macam mana seorang single kuat untuk jaga anak-anak seorang diri. Apa pun tahniah, semoga berkekalan.
“Rita Berhak bahagia, kalau ini majlis Rita, akak ucapakan tahniah. Smeoga bahagia selamanya,” komen beberapa netizen.
Bagaimanapun, Rita menerusi Instagram pada Isnin berkongsi video sekitar majlis pernikahan anak buah kesayangannya yang dikenali sebagai Batrisyia Amirah sekali gus menepis spekulasi tersebut.
“Seorang Batrisyia yang lebih daripada istimewa untuk kami. Anak buah kesayangan mak ngah, kakak kegemaran Ryan dan Arjuna.
“Tak dapat diceritakan dengan kata-kata untuk seorang Batrisyia. Mak ngah, Ryna dan Arjuna love you,” tulisnya di kapsyen tersebut.
BACA SINI: “Main Bola Kena…”- Rita Rudaini Dedah Punca Anak Patah Tangan Di Sekolah
BACA SINI: "Sakitnya Tak Sesakit Dikhianati & Ditinggalkan Dulu..."- Rita Rudaini
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Achey Berang Pasangan Pilih Konsep 'Child Free' & Anggap Anak Beban - "Mak, Nenek Moyang Awak Pun Agak Menyesal Bila…”

gempak
01/07/2024
06:55 MYT
Tular video di laman sosial memperlihatkan sepasang suami isteri yang mengakui mereka memilih untuk berkahwin tapi tidak mahu zuriat yang mendapat pelbagai reaksi daripada wargamaya dan selebriti tempatan.
Viral

Gadis Russia Ini Tidak Kisah Kahwin Lelaki Gaji RM2,300

gempak
26/06/2024
15:00 MYT
Sepotong video memaparkan seorang gadis cantik asal Russia yang mendedahkan bahawa dia tidak kisah mengahwini lelaki yang mempunyai pendapatan AS$500 atau RM2,300 berjaya mendapat perhatian orang ramai.
Hiburan

"Saya Sedih, Berharap Mereka Datang Majlis Kahwin Saya..." - Syasya Rizal

gempak
26/06/2024
03:30 MYT
Bekas anggota kumpulan Dolla, Syasya Rizal akui sedih apabila majlis resepsi perkahwinannya yang berlangsung baru-baru ini tidak dihadiri oleh Sabronzo, Tabby & Angel.
Hiburan

Ibu & Bapa Restu Andai Aliff Aziz & Ruhainies Berjodohan? - "Jika Itu Yang Terbaik, Kita Aminkan"

gempak
23/06/2024
00:55 MYT
Ibu kepada selebriti sensasi Singapura, Aliff Aziz, Siti Hafiza Basharahil sekali lagi tampil bersuara susulan dakwaan ingin mengahwinkan anak lelakinya dengan Ruhainies.
Hiburan

Tak Pernah Bercinta, Redza Rosli Terus Ajak Bella Hanna Beli Cincin & Melamar - “Waktu Itulah Kami Meluahkan Perasaan…”

gempak
22/06/2024
01:38 MYT
Tidak pernah menjalinkan hubungan cinta, pelakon Redza Rosli mendedahkan dia tergerak hati untuk melamar aktres Bella Hanna sebagai isterinya ketika mereka keluar makan dua bulan lalu.