Terbayang tak anda suasana berada di dalam spa sambil ditemani bunyi yang menenangkan ketika badan diurut?

Ya, anda sebenarnya boleh 'membawa' suasana itu ke kediaman anda dengan kerusi urut Ogawa Smart Jazz!

Ogawa Smart Jazz dilengkapi dengan sistem bunyi imersif 3D dengan HIFI berkualiti tinggi. Jadi anda bolehlah menikmati urutan sambil berisitirehat.

Selain itu, uniknya Ogawa Smart Jazz boleh menampung ukuran dan berapa sahaja ketinggian pengguna. Jadi tiada masalah kalau anda yang tinggi pun untuk merasai urutan Ogawa Smart Jazz ini.

Rekaan Ogawa Smart Jazz juga sangan sofistikated dan moden malah dilengkapi dengan sistem canggih Humanised Intelligent Motorized Timer.



Jadi, Ogawa Smart Jazz akan meniru pergerakan dan teknik urutan seperti tukang urut profesional atau pakar terapi di spa mewah! Best bukan?

Ogawa Smart Jazz dilengkapi dengan 7 program urutan iaitu Sweet Dreams, Stretch, Stretch Care, Lisa Signature, Energize, Deep Tissue dan Beauty Spa.

Jadi, bolehlah anda merasa Urutan Thai dengan salah satu daripada program Ogawa Smart Jazz. Tak perlu susah payah keluar rumah.

Ogawa Smart Jazz dijual dengan harga promosi terkini RM8,666 dari harga asal RM12,999. Cuma RM7.92 sehari!



Malah, anda berpeluang memenangi hadiah percuma bernilai RM1,698 serta dua tahun jaminan dan satu tahun jaminan gantian kulit.

Hey, jangan risau! Anda juga berpeluang untuk memenangi hadiah Ogawa Smart Jazz ini dengan cara menyertai pertandingan This Is How I Jazz.



Caranya mudah saja, anda perlu mengikuti akaun Facebook dan Instagram Ogawa Malaysia dan rakamkan video dengan kreatif tidak lebih daripada 60 saat atau foto bersama Ogawa Smart Jazz.

Muat naik foto atau video terbabit di laman sosial anda (yang diset dalam mode publik) dan sertakan hashtag #OgawaMalaysia #OgawaSmartJazz #OgawaMeletop serta tag akaun @OgawaMalaysia. Senangnya!

Pemenang akan dipilih berdasarkan kandungan, kreativiti dan keaslian.

Cepat-cepat hantarkan penyertaan anda sebelum tarikh tutup 31 Ogos 2020!