Laman Utama

Lebih Sebulan Tutup Aurat, Fara Mendoza Kembali Seksi, Netizen: “Takpe Yang Penting Jiwa Tak Kacau”

Izwan Isa
29/11/2023
23:55 MYT
Usahawan dan selebriti Fara Mendoza kembali mengenakan pakaian seksi selepas beberapa lama menggayakan busana menutup aurat sekembalinya daripada mengerjakan umrah.
Menerusi beberapa hantaran di Instagram, Fara dilihat mengenakan dress sendat pendek sementara yang paling baharu, pelakon drama My Coffee Prince itu mengenakan baju sendat berona hitam dan skirt pendek berwarna coklat.

BERITA TRENDING: Fara Mendoza Terkejut Nama Dipetik Terlibat Jenayah Cuci Duit Haram - “Ferrari Sebiji Pun Aku Tak Ada!”

Meninjau ruangan komen, ramai memberikan kritikan terhadap wanita itu. Ada yang sudah menjangka Fara akan kembali mengenakan pakaian seksi dan ada juga yang mendoakannya untuk perlahan-lahan berubah ke arah yang lebih baik.
Terdahulu, Fara menerima pujian dan maklum balas positif selepas memakai pakaian menutup aurat sebaik pulang ke tanah air selepas mengerjakan umrah.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Gaya Hidup

#Travelmana: Diskaun Saudia Airlines, Pakej ‘Pergi Dahulu Bayar Kemudian' Antara Tawaran Menarik Di PAPUH Muslim Travel Fair 2024

gempak
23/07/2024
19:57 MYT
Kisah jemaah tertipu dengan pakej-pakej murah di media sosial untuk mengerjakan haji dan umrah bagai tidak pernah terhenti.
Hiburan

Video ‘Throwback’ Momen Shuib Bersama Siti Sarah Di Mekah Buat Netizen Rindu – “Sampai Hari Ini Tengok Balik Arwah, Air Mata Laju Saja”

gempak
18/06/2024
01:55 MYT
Perkongsian pelawak Shuib yang memuat naik video mengimbau kembali momen ketika berada di Mekah bersama Allahyarham isterinya, penyanyi Siti Sarah mengundang rasa sebak dalam kalangan wargamaya.
Viral

Suami Kerja Badut, Isteri Telan Kata-Kata Mak Cik Puaka - "Syukur 13 Tahun Kahwin Dapat Pergi Umrah, Bercuti Di Jepun & Beli Rumah"

gempak
11/06/2024
05:25 MYT
Perkongsian seorang wanita mengenai kisah hidup dan pekerjaan suaminya sebagai seorang badut mendapat perhatian netizen.
Viral

Dari Melaka Ke Makkah, Remaja Lelaki Tunai Umrah Selepas Dua Bulan Ekspedisi Naik Motosikal Kriss 110

gempak
06/05/2024
11:40 MYT
Tindakan seorang remaja lelaki dipercayai bertolak ke Makkah untuk menunaikan ibadah umrah dengan hanya menaiki motosikal mendapat perhatian ramai orang.
Hiburan

Doa Di Tanah Suci Makbul, Adira Suhaimi Syukur Datuk Red Lembut Hati Untuk Bercerai - “Saya Memang Banyak Berdoa…”

gempak
24/04/2024
03:25 MYT
Penyanyi Adira Suhaimi meluahkan rasa syukur apabila bekas suaminya yang juga usahawan Datuk Red atau Adnan Abu akhirnya berlembut hati untuk melepaskannya.