,
Hiburan

“Lepas Ni Boleh Buat Hal Masing-Masing Kalau Nak, Saya Mungkin Lumpuh…” - Isteri Sebak Dengar Luahan Hati Azlan Komeng, Mohon Doa Cepat Sembuh

Ernalisa
18/10/2024
07:55 MYT
“Baby, lepas ni kita boleh buat hal masing-masing kalau awak nak. Saya pun dah tak boleh kerja… mungkin lumpuh,” itu luahan pelakon Azlan Komeng kepada isterinya, Nur Nilam Ortiz.
Kata-kata itu diluahkan Azlan ketika isterinya membersihkan badannya yang kini masih terlantar.
Menurut Nilam, kata-kata itu memberi tamparan hebat buat dirinya yang sebelum ini pernah bergaduh besar dengan Azlan gara-gara hilang rasa percaya kepada suaminya itu.
BERITA BERKAITAN :"Ingatkan Pantulan Lampu, Tapi Lori Masuk Jalan Kami" - Azlan Komeng Cerita Detik Cemas Kemalangan, Perlu Bedah Pinggul
BERITA BERKAITAN : Cikgu Hiragi: "Bila Kau Buli Cikgu Yang Salah!" | Singgah Set

BERITA BERKAITAN : M.Nasir Tak Nak Ulas Isu Lirik Lagu 'Pinjam Seratus Nur Nilam Sari'

BERITA BERKAITAN : Gara-Gara Live Dengan Ira Kazar, Isteri Azlan Komeng Dapat Ugutan Bunuh, Simbah Asid, Langgar Lori!

Bagaimanapun kata Nilam, dia tidak sanggup meninggalkan lelaki yang sanggup berkorban nyawa untuk menyelamatkan dirinya dalam kemalangan baru-baru ini.

“Boleh gugur air mata bila terkenang saat itu, saya cakap dengan dia, saya tak menentu kalau tak ada dia. Saya juga kata dekat abang,kalau dia dah tak boleh kerja, biar saya sahaja yang kerja.

“Tak apa. Setakat tak boleh berjalan, Insya-Allah, apa sangatlah. Sebelum ini pun macam-macam rintangan kita hadapi. Takkan baru diuji begini, saya tak nak hadap.

“Saya memang tak akan dan tak boleh tinggalkan Komeng. Dengan apa yang jadi ni, saya jadi lebih sayang dekat dia… Sayang sangat-sangat,” katanya kepada Gempak.

Azlan yang juga merupakan pelakon lagak ngeri itu masih tidak boleh berjalan dankini berada di kampung halamannya di Batu Pahat.
Difahamkan dia masih memakai kain lampin pakai buang dan memerlukan kos yang sangat tinggi.
Terdahulu, Azlan dan Nilam terbabit dalam kemalangan di Kuala Lipis, Pahang apabila keretanya bertembung dengan sebuah trak polis, pada Jumaat lalu.
Disebabkan itu, Azlan berkenaan terpaksa menjalani pembedahan tangan kanan dan mengalami kecederaan lain seperti patah pada bahagian kedua-dua belah kaki serta pinggul, manakala, Nilam pula hanya mengalami cedera ringan.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Lepas Ni Boleh Buat Hal Masing-Masing Kalau Nak, Saya Mungkin Lumpuh…” - Isteri Sebak Dengar Luahan Hati Azlan Komeng, Mohon Doa Cepat Sembuh

gempak
18/10/2024
07:55 MYT
“Baby, lepas ni kita boleh buat hal masing-masing kalau awak nak. Saya pun dah tak boleh kerja… mungkin lumpuh,” itu luahan pelakon Azlan Komeng kepada isterinya, Nur Nilam Ortiz.
Hiburan

Duit Berniaga Hilang Ketika Kemalangan, Azlan Komeng Rayu Dikembalikan - “Kami Harap Kejujuran Anda”

gempak
17/10/2024
21:45 MYT
Pelakon, Azlan Komeng memberitahu dia masih belum menerima sebarang maklumat tentang duit perniagaannya bernilai kira-kira RM10,000 yang hilang semasa kemalangan pada Sabtu lalu.
Hiburan

"Ingatkan Pantulan Lampu, Tapi Lori Masuk Jalan Kami" - Azlan Komeng Cerita Detik Cemas Kemalangan, Perlu Bedah Pinggul

gempak
17/10/2024
06:55 MYT
Pelakon, Azlan Komeng menceritakan kembali detik cemas ketika terbabit dalam kemalangan jalan raya ketika dalam perjalanan pulang ke Kuala Lumpur dari Pahang bersama isteri, Nur Nilam Ortiz pada Sabtu lalu.
Hiburan

Nadia Brian Tak Serik Nak Kahwin Lagi - "Saya Tak Takut... Saya Pun..."

gempak
16/10/2024
08:00 MYT
Tiada istilah serik dalam kamus hidup pelakon Nadia Brian jika dirinya ditakdirkan berjodohan sekali lagi.
Berita

Harimau Malaya Bakal Ada Lagu Sendiri, Warner Music Malaysia Sudah Membayangkan Penyanyinya - "Ia Menjadi Suar Harapan, Sumber Inspirasi, Simbol Perpaduan"

gempak
03/10/2024
04:55 MYT
Skuad bola sepak kebangsaan atau nama julukannya, Harimau Malaya akan mempunyai sebuah lagu tema rasmi selepas ini.
BorakSeeni