,
Hiburan

Lydia Menangis Terlalu Cintakan Tyzo, Pernah Luah Perasaan Mahu Berkahwin - "Dah 10 Tahun Saya Tak Berkawan Dengan Mana-Mana Lelaki"

Ainun
31/07/2024
10:25 MYT
Usahawan terkenal Lydia Rosli mengakui ada menaruh harapan kepada penyampai radio kacak, Tyzo Xander.
Bagaimanapun, Lydia yang juga kakak kepada usahawan sensasi Kak KM kecewa apabila cintanya tidak berbalas.
"Sebenarnya tahun lepas kami berdua memang berkawan rapat tapi itulah dia lambat masuk meminang. Saya sebenarnya sedihlah kerana dia menidakkan perasaan itu.

"Sebagai perempuan saya tunggu dia sebab saya tidak mahu menjadi perigi mencari timba. Kalau dia tidak mahukan saya, saya terima.

“Saya memang nak berkahwin dengan dia tahun lepas. Saya dah 10 tahun tidak berkawan dengan mana-mana lelaki. Jadi, bila dengan dia, saya terbuka hati.
"Yang bagusnya dia membuat saya untuk membuka hati dekat mana-mana lelaki. Selama ini saya tak pernah terfikir mana mana lelaki dah dalam hidup saya. Tapi sekarang kami sudah berkawan sebab kalau boleh dia taknak hilang kawan la," katanya.

BERITA TRENDING: “Kematian Baby Syifa Bukan Satu Kemalangan” - Mahkamah Koroner

BERITA TRENDING: Kembang Tekak! Ulat Sampah Berjalan Atas Sudu, Lelaki Ini Dakwa Alami Keracunan Makanan Selepas Makan Di Restoran Popular Di KL – ‘Sihat, Gemuk, Gebu”

Lydia yang ditemui pada majlis sambutan ulang tahun kedua pasaraya ST Rosyam Mart milik pelakon dan penerbit, Datuk Rosyam Nor di Sungai Buloh, Selangor, dilihat hadir bersama-sama Tyzo.

Berjaya buka hati

Mengulas mengenai kriteria Tyzo hingga menambat hati Lydia, kata usahawan itu lagi, jejaka berkenaan merupakan individu berhati mulia.
“Tyzo seorang yang baik. Susah nak jumpa orang yang baik dan saya rasa selesa dengan dia dan dia pun nampak macam dia nak dengan saya tapi sebaliknya dia tidak mahukan saya pun. Jadi, saya tidak boleh memaksa orang untuk sukakan saya," tambahnya.
Disebabkan perasaannya itu, Lydia kerap menangis apabila terbawa-bawa perasaannya terhadap Tyzo.

"Saya memang jatuh cinta dengan dia. Saya menangis setiap malam bila teringatkan dia tapi lama-lama perasaan itu pudar bila saya rasa saya sudah penat untuk berharap.

"Bila saya cuba untuk jarakkan diri dari dia.. Dia datang mencari saya. Buat masa sekarang, saya berkawan tapi tidak seperti dulu,” ucapnya.

BERITA TRENDING: Lapan Gerai Uptown Danau Kota Musnah Terbakar

BERITA TRENDING: Roy Azman Sebak, Angah Raja Lawak Ambil Keputusan Berhenti Jadi Penyampai Radio SINAR - “Saya Perlukan Kerja, Saya Memang Nak…”

Sekadar info, Lydia juga seorang ibu tunggal yang mempunyai empat cahaya mata.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Tenang Berdepan Kontroversi Melibatkan Perkahwinan Didakwa Tidak Sah, Angeline Tan Syukur Suami Beri Keyakinan - “Kami Menerima Banyak Panggilan & Mesej, Malah…”

gempak
12/09/2024
23:45 MYT
Dalam agama Islam, akad nikah adalah perkara yang wajib dilakukan untuk menjadi pasangan suami isteri. Namun, pernikahan antara Angeline Tan dan Sabri Yunus pernah menjadi isu suatu ketika dahulu.
Hiburan

Raline Shah Minta Ibu & Bapa Carikan Jodoh : “Saya Tinggal Pilih”

gempak
11/09/2024
14:50 MYT
Aktres Indonesia, Raline Shah terkenal bukan hanya kerana bakat lakonan tetapi kejelitaannya.
Hiburan

Tiada Lagi Cinta, Rossa Lebih Selesa Berkawan Dengan Bekas Suami - “Kami Seperti Abang Dan Adik”

gempak
10/09/2024
02:06 MYT
Penyanyi dari seberang, Datuk Seri Rossa, mendedahkan anak tunggalnya, Rizky Langit Ramadan, tidak bersetuju sekiranya dia dan bekas suami, Yoyo, merujuk semula sebagai suami isteri.
Hiburan

Lerai Spekulasi, Jue Aziz Kembali Bergelar Isteri... Nikah Ogos Lalu

gempak
09/09/2024
07:14 MYT
Pelakon Jue Aziz sah bergelar isteri kepada pilihan hatinya yang dikenali sebagai Ridwan pada 18 Ogos lalu.
Hiburan

"Bila Saya Dah Jadi Model, Ramai Nak Mengaku Kawan" - Nia Atasha

gempak
09/09/2024
04:55 MYT
Model dan pelakon, Nia Atasha bersetuju dengan istilah ‘beauty privilege’ iaitu individu mempu­nyai paras rupa cantik atau tampan akan mendapat perhatian lebih berbanding yang berwajah ‘biasa-biasa’.