Kisah selebriti Instafamous, Ayana Jihye Moon mendapat perhatian masyarakat selepas gadis yang berasal dari Korea itu memilih untuk menjadi seorang mualaf pada tahun 2012.

Bukan sahaja cintanya terhadapa Islam malah Ayana juga terus memilih dan membuat keputusan untuk berhijab.

Selain kisahnya, wajah yang cantik dan kulit muka Ayana yang kelihatan glowing semamangnya menarik perhatian pengikut Instagramnya.

Ayana juga dikenali sebagai Instafamous yang sering mengenakan solekan nipis dan tidak malu untuk mendedahkan wajahnya tanpa ‘make up’.

Usah khuatir, kami kongsikan cara mudah untuk mendapatkan kulit glowing seperti Ayana yang menjadi idaman setiap wanita.

Nak tahu rahsia kecantikan @xolovelyayana ? TENGOK VIDEO INI:

Cantik kan @xolovelyayana!! ? Nak tahu rahsia kecantikan @xolovelyayana ? TENGOK VIDEO INI ✨ Jangan lupa tonton Finding My Faith: Ayana Moon, setiap Isnin dan Selasa, 6 petang di Astro Ria & Ria HD. Dibawakan oleh @wardahbeauty ? #FindingAyana #FindingMyFaith #AyanaMoon #AyanaJihyeMoon #astroria

A post shared by MeleTOP (@meletop) on



Wardah White Secret Night Cream

Sangat berkesan dan bekerja secara intensif pada waktu malam. Krim pelembap yang sangat lembut dengan tekstur lembut. Memudarkan kesan gelap dan tona tidak sekata. Melalui Advanced White Specific System dan Teknologi Derma-Peptide, Krim Malam White Secret ini mudah diserap ke dalam kulit anda.

Wardah White Secret Day Cream

Rahsia Putih membantu melembapkan, mencerahkan kulit, dan melindungi kulit anda UV A & UV B Rays. Kristal putih aktif mempercepatkan proses mencerahkan dengan hasil yang lebih lama. Melalui Advanced White Specific System dan Teknologi Derma-Peptide, Wardah White Secret Day Cream cepat diserap dan selesa untuk kulit.

Wardah White Secret Pure Treatment Essence

Meningkatkan kesan membantu mencerahkan dan menghidrat semula kulit akibat perubahan cuaca dan pencemaran. Dirumuskan dengan Wardah White Secret Pure Treatment Essence yang mengandungi Ekstrak Edelweiss yang membantu menjadikan kulit anda lebih cerah. Ia juga mengandungi Ekstrak Silver Vine dan Niacinamide untuk melembapkan dan menyegarkan kulit anda.

Wardah White Secret Mencerahkan Krim Mata

Mengandungi Kompleks Putih-Adenosin dan Vit B3 yang membantu mencerahkan kulit di sekitar mata kerana bulatan hitam dan beg mata. Asid Hyaluronic membantu mengekalkan kulit mengoptimumkan kulit di sekitar kawasan mata yang dapat mengekalkan keanjalan kulit di sekeliling mata.

White Secret Brightening Essence

Serum yang mengandungi bahan aktif untuk mencerahkan kulit. Crystal White Active membantu meningkatkan kecerahan kulit. Perak Ekstrak Vine, meningkatkan proses ketelusan kulit dan agen penghidratan membantu mengekalkan penghidratan kulit pada waktu malam.

Wardah White Secret Facial Wash with AHA

Pembersih wajah lembut dan licin dengan formula jelas yang akan membersihkan kulit anda dari solek & kotoran dan juga mengekalkan kulit lembap.

Wardah White Secret Series
Produk kami adalah siri penjagaan muka premium untuk mendapatkan wajah berseri terang berseri dengan bahan halal Wardah. White Secret adalah satu siri rawatan kulit wajah yang mengandungi Crystal White Active untuk memancarkan kulit yang cerah dari lapisan epidermis terdalam.

Dirumuskan dengan Advanced White Specific System dan inovasi Dual Action Hydrating Agent, Derma Peptide, Teknologi dan Ekstrak Silver Vine. Mengoptimumkan proses mencerahkan kulit untuk melindungi, melembapkan, dan meningkatkan kecantikan bersinar bersinar kecantikan dari bahagian dalam.

Dapatkan produk ini di Watsons berdekatan anda.
https://www.watsons.com.my/all-brands/b/174084/wardah

Perjalanan Ayana dikongsi dalam program terbaru berjudul Finding My Faith: Ayana Moon tajaan Wardah Kosmetik disiarkan menerusi saluran youtube MeleTOP. Tonton Episod 1 sekarang: