Pelakon Fatin Afeefa selamat bernikah dengan jejaka pilihan yang dikenali sebagai Aliff Awang pada malam Jumaat dan majlis pernikahan mereka dipercayai diadakan di Putra Glass Hall, Subang Jaya.

Berita gembira itu turut dikongsikan oleh jurusolek terkenal iaitu Datuk Alha Alfa yang bertanggungjawab mencantikkan pengantin perempuan.

“Fatin Afeefa, congrats dear!” tulis Alha secara ringkas dengan memuat naik video dia sedang menyiapkan Fatin yang memakai busana pengantin serba putih.

Alha yang juga usahawan kosmetik turut memuat naik foto Fatin yang kelihatan sangat cantik selepas mendapat sentuhan jurusolek terkenal itu.

Menerusi perkongsian itu juga, Fatin tampil bertudung dan kedua-dua tangannya juga memakai inai merah.

Malah, Aliff menerusi laman Instastory miliknya turut memuat naik video ‘boomerang’ dengan berpakaian lengkap baju melayu serba putih selain rakan-rakannya juga berkongsi momen bahagia pasangan itu.

Bagaimanapun, masih belum ada sebarang kenyataan atau perkongsian daripada Fatin di laman sosial.

Sekitar November lalu, Fatin ada memuat naik video memperlihatkan tangan seorang wanita yang dipercayai dirinya disarung cincin.

Video tersebut seakan-akan memberi bayangan bahawa pelakon filem Tentang Bulan Itu sudah mengikat tali pertunangan dengan teman lelakinya yang didakwa sorang jutawan.

Cubaan Gempak untuk menghubungi Fatin bagi mendapatkan kepastian dan maklumat lebih lanjut gagal.

Untuk rekod, Fatin pernah berkahwin dengan aktor Adam Shahz pada tahun 21 Disember 2013 namun disahkan bercerai pada 30 Mei 2017 dan mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan bernama Ivy Herra Sophia.