Tahun ini merupakan tahun paling bermakna buat penyanyi lagenda Indonesia, Hetty Koes Endang apabila anak perempuanya, Afifah Qomariah Yusuf kini hamil.

Hetty atau lebih mesra dengan panggilan Bunda berkongsi berita gembira itu menerusi entri terbaru di akaun Instagram (IG)nya semalam.

Memanjatkan kesyukuran terhadap Ilahi, bekas juri Gegar Vaganza 2019 itu juga memaklumkan kandungan anak kesayangannya itu sudah berusia 15 minggu.

“Alhamdullillahirobilalamin, tidak terasa waktu sudah berjalan dengan cepat, Afi baru saja check up hari ini dan sudah 15 Minggu usia kandungan.

“Alhamdullillah semua sehat, berkat Izin dan Lindungan Allah SWT, rezeki keturuan titipan untuk Afi dan Faldo yang begitu cepat, kalian mesti bersyukur tiada hentinya.

“Mama turut bahagia dan tidak sabar he he he. Bunda baru bisa mengumumkan berita baik ini atas kesepakatan dengan Afi dan Faldo. Mohon doa. InsyaAllah semua sihat dan berjalan lancar sampai baby nanti lahir. Amin YRA,” coretnya.

A post shared by Hetty Koes Endang (@hke57)


Afi dan suaminya, Faldo Arsa Da Aziz berkahwin pada 21 November 2020 di Jakarta dengan sekali lafaz.

Afifah sebelum ini bertunang dengan Faldo sekitar Jun 2020 dalam mengikut protokol kesihatan berikutan pandamik yang melanda negara.