Anak kepada pasangan selebriti, Norman Hakim dan Abby Abadi iaitu Marissa Dania Hakim, 19, didakwa sudah berkahwin dengan lelaki pilihannya dikenali sebagai Aslam di Songkhla, Thailand pada Disember lalu.

Kisah pasangan ini tular apabila Marissa didakwa sebagai orang ketiga dalam hubungan rumah tangga Aslam dan isterinya, Misya Mazlan sehingga bercerai.

Sumber Harian Metro berkata, Marissa dan Aslam berkahwin tanpa pengetahuan isteri pertama dan keluarga Marissa.

"Mereka berkahwin ketika Misya pergi menunaikan umrah. Kiranya, Misya sudah dimadukan tanpa pengetahuan," kata sumber itu.

BERITA TRENDING: Marissa Dania Mengaku Bersalah! - “Apa Yang Viral & Diperkatakan Ada Yang Benar”

PILIHAN PEMBACA: Marissa Dania Nafi ‘Celebrate’ Selepas Misya & Aslam Cerai - “Apa Yang Kami Buat Sampai Dia…”

Menurut sumber lagi, pasangan berkenaan kembali menjalin hubungan selepas kontroversi itu reda dan Aslam mengambil keputusan untuk rujuk semula.

Terdahulu, pada September tahun lalu kecoh di media sosial apabila Misya yang juga ibu kepada dua cahaya mata tampil membongkar dakwaan kisah kecurangan suaminya dengan anak perempuan kepada Abby dan bekas suaminya yang juga pelakon popular, Norman Hakim itu.

BERITA TRENDING: “Yang Salah Tetap Salah, Pintu Taubat Sentiasa Terbuka” - Norman Hakim

Misya menerusi satu hantaran di media sosial mendedahkan Marissa yang juga pempengaruh itu didakwa menjadi penyebab utama dia diceraikan suaminya.

Sumber: Harian Metro