Teka-teki peminat mengenai 'projek bersama' Syafiq Kyle dan Mimi Lana akhirnya terungkai apabila dua pelakon itu diperkenalkan sebagai bintang bagi kempen Masa Bersama Merapatkan Kita.

Menerusi iklan yang dilancarkan di platform media sosial Astro dan juga Gempak pada Jumaat, penonton dan penggemar dua bintang ini dapat melihat penerapan kepentingan nilai masa bersama keluarga, yang mungkin ramai terlepas pandang kerana terlalu sibuk dengan dunia pekerjaan.


Kerjasama antara Syafiq Kyle, Mimi Lana dan Hael Husaini menghidupkan lagi kempen ini bagi memberi kesedaran kepada ramai pihak bahawa pemberian yang paling hebat boleh diberikan kepada keluarga adalah masa yang diluangkan bersama.

Kempen ini juga memberi fokus bahawa masa adalah faktor utama dalam kebahagiaan sesebuah keluarga kerana ia adalah sebahagian daripada medium yang merapatkan kita.

Tidak hanya keluarga, program-program terbitan Astro juga dilihat sebagai medium yang sering dipilih untuk individu berkumpul dan berhibur bersama - antaranya seperti menonton All Stars Gegar Vaganza, The Masked Singer Malaysia dan sudah tentu, puluhan pilihan sukan kegemaran rakyat Malaysia.

Justeru, Astro berharap agar penonton terhibur dengan rancangan dan program yang disediakan sepanjang tahun 2023 ini.

Di kesempatan ini, Astro menjemput untuk mengeratkan kemesraan dan mencipta momen terindah dengan menonton segala jenis hiburan yang disediakan.

Sebagai tanda penghargaan, Astro menyediakan tontonan komplementari 6 saluran selama 3 bulan* untuk semua pelanggan Astro. Saluran-saluran tersebut ialah Moonbug, K+ Entertainment, HBO Family, HBO Hits, Showcase dan HITS NOW.

Langgan di astro.com.my sekarang untuk dapatkan tawaran berbaloi, dari hanya RM41.99/bulan.