Setiap orang mesti nak muka kekal kelihatan muda sahaja walaupun umur makin meningkat kan? Banyak benda sebenarnya yang anda boleh amalkan untuk kulit sentiasa sihat dan anjal setiap hari ni!

Jadi, bagi anda yang ingin menjadikan muka anda glowing dan sihat, anda wajib cuba serum yang dirumus khas dengan formula sains ni tau!

Jom min share 6 kelebihan booster serum Dermistry+ ni

#1 Direka Khas Dengan Formula Sains Dengan Dos Yang Tepat

Untuk pengetahuan anda, setiap titisan booster serum Dermistry+ ni direka khas dengan formula sains dengan dos yang tepat menggunakan komposisi berbeza untuk mencapai hasil yang berkesan.

#2 Dihasilkan Dibawah Garis Panduan GMP Yang Ketat

Selain itu, dengan piawaian farmaseutikal seratus tahun dari Rohto, serum Demistry+ dihasilkan dibawah garis panduan GMP yang ketat bagi menawarkan rangkaian serum pekat komprehensif yang mampu mengatasi pelbagai masalah penjagaan kulit!

#3 Memberikan Hasil Klinikal Yang Terbukti Mampu Merawat Kulit

Dermistry+ Booster Serum juga direka untuk menembusi jauh ke dalam lapisan kulit untuk merawat dan memberikan hasil klinikal yang terbukti bagi merawat semua masalah kulit anda.


#4 Bebas Kandungan Wangian, Alkohol, Pewarna, Minyak Mineral, Silikon, dan Paraben

Produk ini juga bebas daripada wangian, alkohol, pewarna, minyak mineral, silikon, dan paraben, menjadikannya sesuai kepada semua orang walaupun kulit anda sensitif.

#5 Kandungan Vitamin C Berkualiti Tinggi

Serum ini juga mempunyai kandungan vitamin C berkualiti tinggi yang sangat berkesan untuk memberi manfaat pada kulit anda!

#6 Terbukti Berkesan

Ultra Illuminating Concentrate Brightening Booster Serum ini juga terbukti mampu memberikan kesan perubahan yang dramatik dalam masa 14 hari kepada ramai pengguna.


Tunggu apa lagi? Jangan lupa try serum Demistry+ daripada Rohto-Mentholatum ni untuk selesaikan masalah kulit anda! Confirm muka anda boleh nampak berseri-seri kalah remaja!
Serum Dermistry+ Concentrate Booster Serum boleh didapatkan pada harga RM90 sahaja.
Untuk maklumat lanjut, layari laman web rasmi Demistry!