Sambutan Hari Kekasih atau Valentine akan disambut tidak lama lagi, inilah masanya untuk mencari hadiah yang sesuai untuk yang tersayang!

Bunga dan coklat mungkin hadiah yang biasa dan boleh dijangka oleh pasangan anda, jadi tidak salah jika sambutan hari kekasih kali ini anda memilih telefon pintar! Siapa yang tidak mahu dengan telefon baharu?

Pilihan terbaik adalah dengan membuat pra tempahan, HUAWEI Nova 7i pada harga RM1,099 bermula 14 hingga 21 Februari yang disertakan bersama HUAWEI Bank 4 secara percuma. HUAWEI Nova 7i hadir dengan tiga warna berbeza iaitu merah jambu sakura, hitam dan hijau 'crush'.

Ini 4 Sebab Mengapa HUAWEI Nova 7i adalah pilihan yang tepat untuk dijadikan hadiah buat kekasih anda:
  1. HUAWEI Nova 7i memiliki kuasa bateri berkapasiti 4200 mAh dan HUAWEI pengecas pantas 40W.
  2. Selain itu, ia memiliki sistem Algoritma Al yang dapat meningkatkan kesan khas kecantikan lebih baik. Dengan Kirin 810’s yang memberi kuasa kepada Algoritma AI, HUAWEI Nova 7i boleh mengesan struktur rangka, sendi, posisi dan keadaan sekeliling subjek serta boleh mencantikkan ciri-ciri wajah termasuk garis mata, mata, bibir dan hidung. Ia berfungsi seperti pasukan profesional yang menyediakan pelbagai perkhidmatan kecantikan kepada pengguna.
  3. HUAWEI Nova 7i dilengkapi dengan kamera depan 16MP dengan 1μm piksel. Terima kasih kepada teknologi 'Light Fusion' 4 dalam 1 yang boleh mencapai sensitiviti pada tahap 2μm piksel. Ini membuka ruang lebih besar untuk cahaya masuk ke dalam pengimbas dalam menghasilkan perincian lebih jelas untuk 'low light shots'. Dengan mod 'Super Night’, kamera dapat mengesan persekitaran gelap dengan tepat dan secara automatik mengaktifkan algoritma.
  1. Peranti ini memiliki reka bentuk CMF yang lebih ‘trendy, menawarkan pengalaman hiburan lancar dengan dikuasakan cip Kirin 810 serta menyokong MEETime untuk mendapatkan panggilan video berkualiti tinggi.
Jualan Nova 7i akan dilancarkan pada 22 Februari ini dengan harga RM1,099. Pra tempahan boleh dibuat sekarang untuk mendapatkan Band 4 secara percuma (sementara stok masih ada). Selain itu, produk lain akan mula dijual pada 14 Februari ini.

Apa tunggu lagi? Beli sekarang untuk mendapatkan tawaran terbaik.Dapatkan maklumat lanjut mengenainya di sini.

Tak kiralah korang nak gunakan produk HUAWEI untuk bekerja, belajar, bersenam, atau pergi melancong, korang kini boleh nikmati 0% kadar faedah dan 0% yuran pemprosesan dengan Pelan Ansuran Pakej Together 2020 HUAWEI SMART LIFE sehingga 12 bulan pada harga serendah RM4.87 sehari*! Gila murah dan berbaloi kan? Untuk maklumat lanjut, sila layari sini.
Korang juga boleh dapatkan prodok-produk HUAWEI sempena kempen All For Love mulai 11 hingga 14 Februari ini pada harga serendah RM2.14 di sini (pada tarikh tertentu dan kuantiti stok terhad sahaja)

Kredit: HUAWEI

Bila korang beli produk HUAWEI nanti, jangan lupa rebutkan peluang memenangi 3 pasang baucar melancong ke Maldives yang bernilai sehingga RM36,000!

Korang hanya perlu imbas kod QR, jawab soalan yang ada, dan isikan maklumat peribadi serta lampirkan resit pembelian korang untuk menyertai peraduan ni. Pemenang akan diumumkan di Facebook HUAWEI pada 14 Mac 2020. Tertakluk terma dan syarat.

HUAWEI nova 7i akan dilancar pada 22 Feb yang dijual pada harga RM1,099 sahaja. Untuk peranti terbaru yang lain pula boleh didapati mulai 14 Feb. Pra-pesan sekarang untuk mendapatkan lebih banyak promosi. Antara peranti terbaru termasuklah:Untuk info lanjut tentang promo HUAWEI yang terkini, layari di sini.