Sempena Syawal ini, aplikasi Boost menawarkan kereta SUV, Proton X70 baharu serta tawaran dan pulangan tunai untuk anda menjamu selera, membeli belah, menonton wayang, travel dan macam-macam lagi dengan Raya, Shake, Raya Lagi!

Nak tahu kenapa Raya ini lebih meriah bila anda Raya, Shake, Raya lagi? Dengan setiap RM10 yang anda belanjakan melalui aplikasi Boost anda berpeluang memenangi kereta baharu Proton X70 dengan Token yang diterima.

Selain itu, anda boleh Makan, Shake, Makan Lagi di restoran atau cawangan kegemeran anda seperti Chizu (1 Jun – 30 Jun, beli 1 minuman yogurt dan dapatkan 1 minuman Cheese Tea dengan hanya RM1), OldTown (25 May – 30 Jun, belanja RM40 dalam satu resit dan dapatkan RM8 pulangan tunai), selain itu dapatkan RM5 pulangan tunai di Absolute Thai, Bread Talk, Madam Kwans, Nando’s, Serai, Toast Box, Nene Chicken, Kenny Rogers Roasters, Burger King dan MBG.

Mahu adakan rumah terbuka Syawal ini? Jangan bimbang, anda boleh Shop, Shake, Shop Lagi dengan Boost. Membeli belah keperluan rumah anda untuk juadah rumah terbuka di pasaraya, Tesco dan dapatkan pulangan tunai sebanyak RM10 dan banyak lagi pulangan tunai di pasaraya lain seperti Giant, Cold Storage, Giant Express, serta Alpro Pharmacy.

Mahu beraya dan balik kampung tapi bajet kurang? Dengan Boost, anda boleh Travel, Shake, Travel Lagi! Isi petrol di stesen minyak Shell sekurang-kurangnya RM40, dan anda dapat pulangan tunai sebanyak RM5 sehingga 30 Jun ini.

Baju dan kasut raya masih tak cukup bergaya untuk keluar beraya? Jangan bimbang tawaran hebat Raya masih lagi berlangsung dengan Boosted Fashion Partners. Beli belah di Christy Ng dengan belanja minimum sebanyak RM200 dan anda akan mendapat pulangan tunai sebanyak RM50.

Raya ini pasti anda mahu menontong wayang bersama keluarga dan rakan-rakan bukan? Apa lagi, Boost juga ada Lepak, Shake, Lepak Lagi! Anda boleh dapatkan baucar tiket wayang percuma di MMCineplex dengan membeli dua keping tiket wayang.

Masih ada lagi barang keperluan serta hadiah untuk yang teristimewa hendak dibeli? Jangan bimbang, Boost ada Shop, Shake, Raya Lagi kerana anda boleh mendapat RM5 pulangan tunai sebanyak 3 kali untuk setiap RM50 yang anda belanjakan di Melawati Mall.

Apa tunggu lagi? Segera Raya, Shake, Raya Lagi dengan Boost kerana tawaran bakal tamat pertengahan serta penghujung Jun ini!