Laman Utama

“Mungkin Ada Yang Kata Saya Demand Sebab Ada Kerjasama Dengan ‘Top Brand’, Tapi Sebenarnya…” - Meerqeen

Fiza Kamarudin
09/09/2021
12:36 MYT
Pelakon yang semakin dikenali, Merqeen menafikan meletakkan bayaran tinggi dalam setiap kerja seninya.
Meerqeen berkata, walaupun banyak menjalin kerjasama dengan jenama fesyen antarabangsa namun tidak pernah meminta bayaran yang tinggi.
Katanya, memadai jika tawaran yang diberikan setimpal dengan kerja yang akan dilakukan.
“Saya masih baru dalam industri ini. Siapalah saya untuk letak harga mahal-mahal. Saya masih lagi belajar dan kumpul pengalaman.
“Tapi saya akui ada yang salah faham bila tengok wajah saya selalu menghiasi jenama antarabangsa. Ada yang ingat saya punya harga tinggi dan mungkin ada yang takut nak ambil saya berlakon disebabkan itu.
“Soal bayaran ni subjektif, bagi saya memadailah jika dibayar setimpal dengan kerja yang akan dilakukan.
“Saya bukan selebriti mahal dan tak pernah demandlah,” seloroh Meerqeen yang masih menjadi wajah jenama fesyen antarabangsa seperti Dior, Coach dan Adidas.
Perkembangan terkini, Meerqeen bakal muncul dalam rancangan permainan terbaharu iaitu Ceria Xtra #DudukRumah bersama barisan selebriti lain seperti Mark Adam, Aisar Khaled, Nabila Huda, Sean Lee, Atu Zero, Datuk AC Mizal dan ramai lagi.
Program berformat ‘family variety’ atau variasi famili ini akan menemui penonton pada setiap hari Jumaat, mulai 10 September 2021, jam 9.00 malam di Astro Ceria (saluran 611) dan dihoskan oleh pelakon dan pengacara yang kian meningkat naik, Wafiy Ilhan.
Untuk pilihan alternatif, program ini juga boleh ditonton di platform On Demand dan Astro GO pada bila-bila masa, di mana jua anda berada.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Adidas Mohon Maaf Pada Bella Hadid - "Kami Melakukan Kesilapan Yang Tidak Disengajakan"

gempak
25/07/2024
02:30 MYT
Syarikat pakaian sukan berpangkalan di Jerman, Adidas memohom maaf kepada supermodel terkenal berdarah campuran Palestin, Bella Hadid.
Gaya Hidup

Digugurkan Dari Kempen Kasut Retro, Bella Hadid Upah Peguam Saman Adidas

gempak
22/07/2024
10:25 MYT
Supermodel terkenal berdarah campuran Palestin, Bella Hadid dilaporkan mengupah sepasukan peguam untuk menyaman syarikat pakaian sukan berpangkalan di Jerman, Adidas.
Gaya Hidup

Adidas Gugurkan Bella Hadid Daripada Kempen Kasut Retro Munich 1972

gempak
19/07/2024
16:55 MYT
Adidas pada Jumaat menggugurkan model pro-Palestin, Bella Hadid, daripada kempen pengiklanan untuk kasut retro Olimpik Munich 1972, yang dibayangi oleh pembunuhan beramai-ramai atlet Israel.
Drama

Pengulas Filem Bagi Skor Tinggi, Ini Sebab Korang Wajib Tonton Drama Framed!

gempak
03/07/2024
15:58 MYT
Drama bergenre fantasy investigative thriller, Framed terbitan Astro Shaw telah melabuhkan tirainya pada 21 Jun lalu.
Hiburan

Meerqeen Suka Karaoke, Mierul Aiman Ditahan Peminat, Sharifah Sakinah Hantu Paling Slay! Ini Antara Perkara Menarik Di Acara Hello Putrajaya

gempak
25/06/2024
09:55 MYT
Astro terus membawakan pengalaman baharu untuk lebih dekat kepada pelanggan menerusi Jelajah Hello di seluruh di bandar di Malaysia.