,
Laman Utama

Nak Nampak Cantik Di Aidilfitri? Ikuti Cara Mudah Ini

Fiza Kamarudin
05/05/2021
09:12 MYT
Tinggal beberapa hari sahaja lagi umat islam akan menyambut Aidilfitri. Rasanya sekarang ini ramai yang tengah rancak buat persiapan.
Mesti dah ramai yang dah tak sabar nak kelihatan cantik dan berseri-seri, melaram dengan baju baru dan bersolek cantik di pagi raya kan?
Tapi macam mana nampak cantik dan berseri-seri di pagi raya nanti? Cuba enam cara pantas ini:
1. Banyak minum air putih
Kalau sebelum ini ada tabiat nak minum ‘air sedap’ sahaja, apa kata sepanjang bulan Ramadan ini tukar kepada air putih pula? Air putih kan banyak manfaatnya. Kulit akan lembab, penghidratan, anti-penuaan dan percayalah jerawat pun boleh hilang tau!
2. Makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran Masa berpuasa ni la waktu paling terbaik untuk makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran. Tinggal lagi beberapa hari ni cuba lebihkan sayur dan buah dalam menu anda, pasti ada perubahan! Tak percaya? Cubalah!
3. Amalkan minum teh hijau Teh hijau memiliki sifat anti-inflamasi dan tinggi antioksidan yang bermanfaat baik untuk kesihatan kulit. Tengok je la kulit wanita Korea dan Jepun. Nak glowing dan flawless macam diaorang tak?
4. Tidur yang cukup Tidur yang cukup sangat penting untuk regenerasi kulit dan keseimbangan hormon.
Haa…diharap empat tips sempurnakan lagi Hari Raya korang semua. Kulit yang segar dan glowing dan melaram pula dengan baju raya muslimah fesyen popular, iaitu Jovian dan Afiya.
Fuhhh! Memang koranglah yang paling vogue dan vass!
Selain dapat bergaya dengan hijab Afiya dan Jovian anda juga akan kelihatan glowing dan berseri-seri dengan WonderLab Koleksi WondeRaya iaitu:
1. Glowing Skin Set
Set ini dilengkapi dengan:
- Beautéssence™ + WonderDewi 7-Day Wonder Kit
- PERCUMA hijab Afiya bernilai RM129
- PERCUMA sampul raya edisi terhad dan hadiah-hadiah
2. Protected Skin Care
Menariknya set ini ia dilengkapi dengan:
- WELL NATURE Moisture Whipping Cleansing Foam 300ml + Moisture Deep Cleansing Water 150ml + Moisture Seed Lip Care Set selain;
- PERCUMA hijab Jovian bernilai RM129
- PERCUMA sampul raya edisi terhad dan hadiah-hadiah best tau!
3. Flawless Skin Set
Wow! Seronoknya, set yang ini ada:
WonderDewi Moonlight Hydrogel Mask + WonderDewi 14-Day Wonder Kit + Haruharu WONDER Black Rice Hyaluronic Essence 50ml! Fuh! Memang berseri-seri lah di pagi Syawal nanti! Pakai pula - Hijab PERCUMA Jovian bernilai RM129.
Selain PERCUMA sampul raya edisi terhad dan hadiah-hadiah ekslusif.
Lagi best ialah, beli WondeRaya Collection, dapat diskaun produk penjagaan kulit sehingga 35%, percuma premium hijab Jovian dan Afiya, percuma sampul raya edisi terhad dan hadiah-hadiah ekslusif yang bernilai sehingga RM240.
Tunggu apa lagi? Jom Raya Bergaya Bersama WonderLab! Dapatkan sekarang di www.wonderlab.com.my dan untuk maklumat lanjut, layari WonderLabOfficial facebook dan Instagram Wonderlab.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video