,
Hiburan

Netizen Laju Komen Video Nazim Othman Tayang Six-Pack - “Kalau Post Fasal Hasil Kerja…”

Asyikin Mayudin
02/04/2024
00:55 MYT
Perkongsian video di TikTok memperlihatkan pelakon Nazim Othman menayangkan bentuk tubuh badannya yang berotot mengundang pelbagai reaksi netizen.
Menerusi video berkenaan, Nazim dilihat sedang berjalan dengan hanya mengenakan tuala berwarna putih tanpa memakai baju yang dipercayai dirakam ketika aktor itu pergi ke sebuah gimnasium.
Seperti dijangka, ruangan komen dipenuhi dengan pelbagai reaksi dalam kalangan netizen yang rata-ratanya daripada golongan wanita.
Antara komen tersebut, netizen memuji sosok tubuh badan Nazim yang begitu 'fit' dan berotot malah, tidak kurang yang berasa 'melting' melihat ketampanan aktor itu.
Dalam pada itu, Nazim turut membalas salah satu komen netizen yang mengatakan ramai yang meninggalkan reaksi dengan cepat sebaik sahaja dimuat naik.

Hasil Kerja Tak Dihargai

Menurut Nazim, netizen hanya gemar meninggalkan komen di perkongsian tersebut berbanding memberi fokus kepada hal kerja seninya.
“Ya. Kalau posting macam ni selaju kelajuan cahaya masing-masing komen. Kalau post fasal hasil kerja susah payah shooting, orang tak appreciate pun. Begitulah manusia,” tulis Nazim.

BERITA TRENDING: Netizen Sejuk Hati Tengok Video Cium Kaabah, Ini Respons Nazim Othman - “Ia Buat Saya…”

BERITA TRENDING: Nazim Othman Mahu Bersara Bukan Sebab Industri - “Tiada Kaitan, Lebih Kepada Peribadi”

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Netizen Tampil ‘Back Up’ Abang Bas, Anggap Konten Dengan Pelajar Perempuan Hanya Gurauan - “Niat Dia Baik, Yang Fitnah Nanti Merangkaklah Cari…”

gempak
07/09/2024
12:25 MYT
Susulan kes viral ‘Abang Bas’, terdapat segelintir netizen yang meluahkan rasa simpati terhadap lelaki tersebut dan menganggap isu itu telah menutup periuk nasinya.
Hiburan

Pelakon Kantoi Dengan Sugar Daddy, Sampai Minta Pembantu Peribadi ‘Deal’ Dengan Isteri Pertama Untuk Redakan Keadaan

gempak
07/09/2024
05:55 MYT
Hanya memperkenalkan artis tersebut sebagai R, Hilmi memberitahu bahawa aktres berkenaan pernah ditangkap oleh isteri pertama skandalnya itu.
Hiburan

Tak Nak Peminat Bazir Duit Mengundi, Siti Khadijah Hanya Perlu Sokongan Peminat Untuk Terus Berada Dalam Industri - "Saya Tak Nak Berlakon Sampai Tua Sangat..."

gempak
07/09/2024
03:55 MYT
Tidak pernah menganggap diri popular, pelakon Siti Khadijah berkata dia enggan meletakkan harapan yang tinggi dalam kerjaya seninya terutama hal yang berkaitan dengan anugerah.
Viral

Ibu Kecewa Anak Dilibas Siak Masjid Dengan Getah Paip Sampai Berbirat, Sebagai Amaran Elak Berbuat Bising

gempak
06/09/2024
21:55 MYT
Kecewa dan kesal, perkongsian seorang ibu mendakwa anaknya dipukul menggunakan getah paip di sebuah masjid semasa solat Jumaat menjadi perhatian warganet.
Hiburan

Tiada Lagi Sengketa, Sajat Syukur Dah Berbaik Dengan Mustika - “Sekarang Adik Saya Buat..”

gempak
06/09/2024
12:55 MYT
Usahawan kontroversi, Sajat meluahkan rasa syukur apabila dia dan adik, Mustika sudah kembali berbaik.