Laman Utama

Netizen Mahu Rossa Contohi Intan Saleh! – “InsyaAllah Kebahagiaan Sebenar Akan Jadi Milik Rossa Juga…”

Fiza Kamarudin
04/11/2021
02:32 MYT
Selepas mendedahkan tentang rumah tangga bersama suami, Shuk Sahar yang diibaratkan seperti retak menanti belah, Rossa telah mendapat kata-kata semangat daripada netizen.
Semalam, menerusi Harian Metro Rossa berkata dia dan Shuk sudah tidak tinggal sebumbung dan sedang dalam proses penceraian.
Rossa atau nama sebenarnya Rossalennah Natassyiah Asshaferah berkata, selama lima tahun bertahan mental dan emosi, kali ini dia nekad untuk meneruskan perceraian.
"Saya dalam proses failkan cerai terhadap Shuk. Saya nekad untuk bercerai kerana hampir lima tahun bertahan dengan penderaan emosi ini. Malah, sejak sebulan lalu kami tidak lagi tinggal bersama,” katanya.
Sementara itu tinjaun Gempak di akaun Instagram Rossa mendapati, rata-rata pengikut mendoakan urusan ibu kepada dua orang anak itu dipermudahkan.
Malah ada di antara mereka yang mahu Rossa mengikut jejak Intan Saleh yang cekal dan tabah selepas mengharungi dugaan sama beberapa tahun lalu.
“Langit tak selalu mendung hujan dan ribut taufan..Di sebalik kebasahan dan kegelapan, pasti tersembunyi pelangi nan indah menanti untuk muncul.
“Lihatlah Intan Saleh, bahagia yang mulai menjelang, Insya-Allah untuk selamanya dan kebahagian sebenar akan menjadi milik Rossa.
“Yakinlah Sera, awak layak untuk bahagia walaupun bukan bersama Shuk tu. Sera awak cantik tau, ramai lagi yang lebih baik, hensem dari tu. Please move on, you can do it!,” tulis seorang pengikut.
Selain itu ada juga yang menasihati Rossa supaya kekal dengan pendiriannya kali ini supaya tidak dituduh sengaja mencipta drama demi untuk melariskan jualan produk.
Dalam pada itu, Gempak cuba menghubungi Shuk untuk mendapatkan maklum balas, namun hantaran mesej menerusi aplikasi Whatsapp tidak dibalas.
Bagaimanapun Gempak akan cuba untuk mendapatkan Shuk bagi mengulas mengenai pendedahan isterinya ini.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Bekas ‘Skandal’ Rossa Sera Nafi Jadi Punca Video Tersebar - “Saya Pun Dah Move On Dengan Dia…”

gempak
26/04/2024
07:55 MYT
Muncul pula bekas skandal Rossa Sera...
Hiburan

Video Wanita Free Hair Dikucup Lelaki Didakwa Mirip Rossa Sera, Ini Penjelasan Tuan Badan! - “Itu Semua ..."

gempak
24/04/2024
06:56 MYT
Bekas isteri pelawak Shuk Sahar, Rossa Sera baru-baru ini tular di media sosial selepas satu video wanita mirip seakan-akan wajahnya dilihat mesra dengan seorang lelaki. Menerusi perkongsian yang dimuat naik oleh akaun Instagram @rs92.jr, wanita itu dilihat tidak mengenakan hijab dan hanya memakai topi. Apa yang lebih menarik perhatian adalah a
Hiburan

Rossa Sera Didakwa Jadi Penyondol Suami Orang? Fara Salleh Pula Nafi Jadi Dalang? Netizen Gesa Beri Penjelasan!

gempak
02/04/2024
07:00 MYT
Bekas isteri pelawak Shuk Sahar berjaya mencuri perhatian netizen apabila didakwa menjadi punca rumah tangga pasangan suami isteri lain goyah.
Terkini

Intan Saleh Bersyukur Ude Tarik Balik Saman - “Namun, Plaintif Pertama Masih Meneruskan Kes”

gempak
11/03/2024
06:25 MYT
Selebriti media sosial Intan Salleh memaklumkan yang dia hadir ke satu sesi mediasi bersama peguamnya, Majmud Jumaat.
Laman Utama

Bekas Isteri Shuk Sahar Dah Bertunang? Netizen Ucap Tahniah Sambil Berseloroh: “Abang Sado Kak”

gempak
12/11/2023
06:48 MYT
Kalau betul, tahniah!