Memasuki hari Rabu, makin hangat pula kisah-kisah yang kami sajikan di Gempak. Kalau anda terlepas lima cerita paling hangat hari ini, let’s recap!


#1. Usahawan kosmetik popular Datuk Seri Vida mengundang rasa berang netizen apabila mendakwa penyanyi Anuar Zain sebagai g*y.

BACA: Vida Dakwa Anuar Zain G*y Bila Peminat Suruh Mengorat? Ini Reaksi Ziana Zain


#2. Mila memilih untuk tidak mendedahkan jumlah sebenar perbelanjaan majlis kahwin Heliza dan suaminya, Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman yang ditajanya sebagai hadiah perkahwinan.

BACA: Anggar Telan Puluh Ribu Ringgit, Mila Jirin Enggan Dedah Nilai Sebenar Tajaan Majlis Sanding Heliza Helmi - "Ia Tak Terbanding Dengan Usia Persahabatan Kami"


#3. Zizan Razak berkongsi kegembiraan membeli kenderaan pacuan empat roda (4x4) berwarna hitam untuk dirinya dengan niat menggunakannya untuk tujuan membantu mereka yang memerlukan.

BACA: "Bermula Dengan Kes Banjir Buat Saya Beli..." - Zizan Beli Kenderaan Pacuan 4 Roda Untuk Bantu Orang


#4. Jaafar Onn yang memiliki keperibadian semulajadi yang lemah lembut berpendapat dia tidak perlu mengubah dirinya menjadi individu berbeza demi memuaskan hati pihak lain.

BACA: Orang Suruh Bertaubat, Jaafar Onn; "Selembut-Lembut Saya, Tak Pernah Pun Susahkan Orang Minta Sedekah ..."


#5. Adakah Anuar Zain yang akan menggantikan penyanyi Ernie Zakri bagi menyampaikan lagu Boneka di pentas Anugerah Juara Lagu 36 (AJL36) bulan Mac depan?

BACA: Anuar Zain Bakal Ganti Ernie Zakri Nyanyi Boneka Di AJL36? Ini Jawapan Tuan Empunya Badan…