Tidak ada yang lebih havoc apabila beberapa kugiran dan band tempatan yang menjadi kegilaan ramai akan bersama dalam satu panggung.

Apa lagi persembahan persembahan ‘gila’ mereka sudah lama tidak dilihat secara langsung kerana pandemik COVID 19 yang melanda dunia.

Kata Ketua Pegawai Eksekutif Havoc Event & Management Sdn Bhd, Firdaus Nadxaman festival muzik Havoc Festival ini pastinya sukar dilupakan oleh peminat industri muzik tempatan.

"Bayangkan dari genre muzik Masdo sehingga hip hop dan rap mantap KClique sehingga dendangan legenda kita, Noh Hujan, semuanya akan anda perolehi pada satu malam.

"Jadi jangan sampai terlepas kerana ada tiga venue yang menanti anda untuk dihiburkan!" ujarnya.

Artis popular buat persembahan

Havoc Festival yang sudah memasuki edisi keenam tahun ini akan menghangatkan pentas menerusi Havoc Midnight Concert yang dibarisi artis hebat antaranya Kugiran Masdo, Noh Salleh, Floor 88, Zynakal, Yonnyboi dan KClique.

Lokasi pertama akan berlangsung di Dataran Karnival Shah Alam, Selangor selama dua malam berturut turut iaitu 3 dan 4 September 2022 ini.

Peminat boleh menyaksikan persembahan pemuzik idola mereka pada pukul 10 sehingga 12 malam dengan pilihan harga tiket bermula dari RM69 untuk Early Bird di Normal Zone, RM109 (Early bird) di Rock Zone, Combo Rock Zone RM199 dan Combo Normal Zone dengan harga RM120.

Kesemua tiket boleh dibeli melalui www.ticket2u.com.

Konsert di Melaka & Johor juga!

Paling menarik, jika kalian bakal terlepas persembahan di Shah Alam pada 3 dan 4 September ini, Havoc Midnight Concert dengan barisan penghibur yang sama akan menemui anda di MITC Melaka pada 4,5 dan 6 November 2022 depan.

Selanjutnya, barisan pemuzik yang cukup berkaliber dan punya banyak peminat daripada pelbagai lapisan masyarakat ini akan menutup karnival Havoc di Padang B Plaza Angsana, Johor Bahru.

Lebih mengujakan, Havoc Midnight Concert ini akan diadakan pada dua malam terakhir sebelum 2023 iaitu 30 dan 31 Disember.

Jangan terlupa untuk hadir ke Shah Alam, Selangor, MITC (Melaka) dan Padang B Plaza Angsana, Johor Bahru (Johor).

A post shared by havocfoodfestival (@havocfoodfestival)