,
Hiburan

Nonny Nadirah Dedah Kini Berstatus Janda? - “Single, Dah Dekat Empat Tahun Tak Disentuh”

Asyikin Mayudin
15/07/2024
07:55 MYT
Pelakon Nonny Nadirah menegaskan dia tidak pernah menggunakan imej seksi untuk mendapatkan kemewahan dan perniagaan yang diusahakan kini.

Tak Nak Bercinta

Nonny menerusi Instastory turut mendedahkan dia pernah berkahwin dan kini berstatus janda selain tidak merancang untuk menjalinkan hubungan dengan lelaki mahupun wanita,.

“Maaf batang buruk tak diterima. Batang kaki main tak diterima. Saya jual produk bukan jual p***. Saya tak ada boyfriend, tak ada skandal… pernah kahwin. Status janda, single dah dekat empat tahun tak disentuh.

“Sexy saja tapi tak jual diri untuk nak kaya cepat. Korang jangan main-main eh. Aku tak nak kahwin! Aku tak nak ada boyfriend! Aku tak nak girlfriend! Aku bahagia macam ni!” tegasnya.

Amaran Kepada Yang Tak Serius

Pada perkongsian sama, Nonny turut memberi amaran kepada sesiapa yang tidak serius untuk membeli produknya dan dia juga sudah jemu dengan ugutan bunuh yang diterima.

“Order memain aku maki setiap sorang! Ugut bunuh lagi? Aku dah fed up! Meh sini kasi siap terus! Dari berpurdah sampai macam ni, dengan makhluk ni. Jangan melampau.

“Focus on the mission la setan,” ujarnya.
Terdahulu, Nonny Nadirah tampil berkongsi luahan hatinya yang mahukan lelaki yang bertanggungjawab dan ikhlas menerimanya kerana Allah.
Nonny turut menyatakan dirinya tidak inginkan kekayaan sebaliknya mahu memiliki tubuh badan yang sihat dan bebas sihir.

ARTIKEL BERKAITAN: Nonny Nadirah Tak Nak Kaya Tapi Nak Bebas Sihir, Mahu Jodoh Dikirim Allah - "Aku Reda Tak Dapat Jodoh Di Dunia, Kahwin Tak Boleh Dipaksa"

ARTIKEL BERKAITAN: Kongsi Momen Jadi Peserta AF5, Nonny Nadirah Akui Gementar Setiap Kali Buat Persembahan - “Sebelum Berlakon, Saya Menyanyi”

ARTIKEL BERKAITAN: Selepas Botakkan Kepala, Nonny Nadirah Kongsi Video Menari Berkemban Pula?

ARTIKEL BERKAITAN: Mila Jirin Percaya Nonny Nadirah Punya Sebab Botakkan Kepala - "Dia Dah Dewasa..."

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Wanita Pakistan Anjur Pesta Janda, Demi Raikan Penceraian

gempak
29/07/2024
11:50 MYT
Seorang wanita Pakistan yang menetap di Amerika Syarikat (AS) dikecam netizen selepas menganjurkan 'pesta janda' bagi meraikan penceraiannya.
Hiburan

Nonny Nadirah Bukan Hadap Publisiti, Ada Sebab Botakkan Rambut & Anggap Diri Tak Seksi - “Bagi Saya, Apa Yang Saya Buat Semua…”

gempak
28/07/2024
03:33 MYT
Pelakon Nonny Nadirah mengakui dia tidak mempunyai pegangan iman yang kuat namun tidak pernah terfikir untuk menimbulkan kontroversi setiap kali membuat kemunculan selepas menghilangkan diri.
Hiburan

Nonny Nadirah Nafi Diri Memberontak - “Ada Nampak Saya Murung Ke Selama Ni? Lantaklah Apa Nak Cakap, Malas Ambil Peduli”

gempak
24/07/2024
13:25 MYT
Penyanyi dan pelakon, Nonny Nadirah menegaskan dirinya tidak memberontak seperti yang diperkatakan warganet sebelum ini.
Hiburan

Nonny Nadirah Sakan Bikin Kontroversi, Niezam Zaidi Terkejut– “Dia Hamba Allah Yang Baik…”

gempak
20/07/2024
09:55 MYT
Niezam, 31, berkata, dia hanya mampu mendoakan yang terbaik buat wanita terbabit dan menganggap apa yang terjadi adalah hikmah.
Hiburan

Nonny Nadirah Tak Nak Kaya Tapi Nak Bebas Sihir, Mahu Jodoh Dikirim Allah - "Aku Reda Tak Dapat Jodoh Di Dunia, Kahwin Tak Boleh Dipaksa"

gempak
14/07/2024
00:55 MYT
Pelakon dan penyanyi sensasi Nonny Nadirah tampil berkongsi luahan hatinya yang mahukan lelaki yang bertanggungjawab dan ikhlas menerimanya kerana Allah.