,
Laman Utama

Nyanyi Lagu Ya Maulai, Azharina Mohon Jangan Bandingkan Dengan Siti Nurhaliza

Gempak
06/11/2023
06:55 MYT
Peserta All Stars Gegar Vaganza (GV10), Azharina berharap agar orang ramai tidak membandingkannya dengan penyanyi nombor satu Malaysia, Datuk Seri Siti Nurhaliza.
Bakal membawakan lagu Ya Maulai untuk minggu kelapan (GV10), peserta itu merayu agar tidak dibanding-bandingkan dengan Datuk Seri Siti yang dianggap sebagai nama yang sangat besar dalam industri nyanyian Malaysia.
“Mesti ada perbandingan yang akan berlaku antara saya dan Siti Nurhaliza. Saya mohon berilah belas ehsan kepada saya sebelum apa-apa berlaku.
“Saya menyusun sepuluh jari memohon maaf, sebab saya tidak mungkin dapat menjadi Datuk Siti Nurhaliza. Ibarat langit dengan bumi,” katanya ketika ditemui selepas konsert ketujuh yang berlangsung di Auditorium Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) pada Ahad.
Azharina juga menerangkan bahawa dia akan berusaha sedaya upaya untuk membawakan lagu tersebut dengan baik.

PILIHAN PEMBACA: All Stars Gegar Vaganza Recap: Nana 'Almost Perfect', Standing Ovation Hady Mirza, Azharina Kena Relaks Sikit!

All Stars Gegar Vaganza dihoskan oleh Nabil Ahmad dan Jihan Muse.
Manakala juri tetap pula adalah Datuk Ramli MS, Hetty Koes Endang dan Datuk Syafinaz Selamat.
All Stars Gegar Vaganza bersiaran secara langsung dari Auditorium MBSA, Shah Alam, setiap Ahad, jam 9.00 malam secara eksklusif di Astro Ria (Saluran 104).
Untuk pilihan lebih fleksibel, ia boleh distrim melalui platform On Demand menerusi Astro Box dan aplikasi Astro GO.
All Stars Gegar Vaganza juga ditayangkan secara live di sooka menerusi pelan langganan mudah alih Sports & Entertainment serendah RM1.15 sehari, tanpa kontrak.
Sementara klip sedutan sesi latihan vokal, persediaan dan trivia para peserta dapat ditonton melalui liputan kapsul ‘Kapsul Gegar Vaganza’ pada setiap hari Isnin hingga Jumaat, jam 7.00 malam.
ASTRO BAHARU. TAK MACAM DULU.
Alami pengalaman Astro Baharu dan strim #AllStarGegarVaganza #GegarVaganza10 tanpa gangguan hujan dengan Astro Ultra Box.
PEK PRIMARY Astro hanya dari RM59.99. WhatsApp “GET ASTRO” ke 03-9543 3838.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Terkini

Muaz Zabir Sifatkan Pakaian Sedondon Dengan Bella Astillah Sebagai 'Kebetulan' - "Kami Tak Pernah Merancang"

gempak
19/09/2024
07:25 MYT
Pelakon, Muaz Zabir menerangkan bahawa pakaian warna sedondon yang sering digayakannya bersama Bella Astillah hanyalah satu kebetulan.
Hiburan

"Fattah Amin Adalah Sebaik-Baik Manusia, Fazura Juga Begitu, Cuma…” - DJ Sonic

gempak
19/09/2024
05:25 MYT
Pengacara dan penyampai radio DJ Sonic berkongsi keperibadian pasangan selebriti Fazura dan Fattah Amin.
Hollywood

Charlie Puth Kahwin Kekasih Zaman Sekolah, Majlis Ringkas Di Rumah Keluarga

gempak
18/09/2024
06:55 MYT
Penerbit, penyanyi dan penulis lirik terkenal Charlie Puth berkongsi berita gembira apabila berkongsi butiran dan foto serta video perkahwinan bersama kekasihnya, Brooke Sansone.
gimme-the-mic

#GimmeTheMicMY: Ameerais Bangga, Anggap Pencapaian Paling Jauh Sepanjang 14 Tahun Dalam Karier Nyanyian – “Saya Tunjuk Pada Semua Saya Boleh Menyanyi”

gempak
17/09/2024
02:55 MYT
Penyanyi Ameerais menyifatkan perjalanannya di Gimme The Mic Malaysia adalah pencapaian tertinggi dalam kariernya sepanjang 14 tahun dalam industri seni.
Hiburan

Isu Rumah Tangga Fattah & Fazura, Umie Aida Titip Nasihat - “Kita Semua Tak Perlu Masuk Campur”

gempak
16/09/2024
03:55 MYT
Isu rumah tangga antara pasangan selebriti Fattah Amin dan Fazura baru-baru ini menggemparkan industri hiburan dan telah mendapat perhatian ramai termasuk rakan-rakan artis.