,
Laman Utama

“Padam Video Sebab Masalah Teknikal” - Agensi Nafi Dakwaan Netizen, Yoo Eun Hye & Kim Jong Kook Tak Bercintalah!

Mya Amri
20/05/2022
07:55 MYT
Agensi pelakon Yoo Eun Hye tampil memberikan penjelasan berikutan dakwaan netizen yang mengatakan aktres itu bercinta dengan anggota Running Man, Kim Jong Kook di masa lalu.
Isu itu mula hangat diperkatakan selepas satu video tular yang dimuat naik Eun Hye menerusi saluran YouTube miliknya telah dipadamkan.
Video tersebut merakamkan Eun Hye bercerita mengenai kisah cintanya di masa lalu bersama bekas teman lelakinya.
Rata-rata netizen yang sempat menonton video tersebut mengatakan kisah pelakon cantik itu mempunyai persamaan dengan pengalaman cinta Jong Kook.
Bagaimanapun agensi Eun Hye tampil menjelaskan perkara itu dan menafikan dakwaan netizen.
“Video yang telah dipadamkan itu tidak ada kena mengena langsung dengan Kim Jong Kook. Berkenaan dengan video YouTube yang hangat diperkatakan itu, sebenarnya terdapat beberapa masalah teknikal.
“Disebabkan kami telah memuat naik video baharu setiap minggu selama lebih setahun, maka kami memutuskan bahawa kami memerlukan tempoh berehat, jadi kami sedang dalam proses menyemak semula [video] dan bersedia untuk Musim 2.
“Video itu tidak ada kaitan langsung dengan isu yang dihadapi, malah sebelum video itu muncul, terdapat masalah dengan tarikh muat naik dan masalah dalaman.
“Video itu telah dimuat naik tetapi video itu sendiri mempunyai masalah, jadi kami mengambil keputusan untuk memadamkannya terlebih dahulu.
Jadi ketiadaan video itu bukanlah kerana artikel mengenai hubungan masa lalu mereka sebaliknya hanya satu kebetulan,” jelas agensinya.
Terdahulu, Eun Hye dan Jong Kook mula dikenali sebagai pasangan couple on screen sejak tahun 2003 menerusi program variety popular SBS berjudul X-Man.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Gara-Gara Naik Skuter Elektrik Ketika Mabuk, BTS Suga Dapat ‘Masalah’

gempak
25/08/2024
17:00 MYT
Bukan memandu kenderaan sebaliknya hanya menaiki skuter elektrik dan terjatuh kerana mabuk, BTS Suga kini berdepan tindakan tidak bertanggungjawab itu.
Hiburan

Kim Sung Kyu Tak Lupa Malaysia! Siap Adakan Konsert Dua Malam, Ini Harga Tiket & Tawaran Eksklusif Yang Diberikan

gempak
27/07/2024
03:58 MYT
Sejak berita mengenai ketua kumpulan K-pop Infinite, Kim Sung Kyu akan berkunjung ke Malaysia pada Ogos depan, ternyata peminat sudah mula meluahkan rasa gembira.
Hiburan

Oppa Handsome Lee Joon Gi Nak Datang Malaysia 22 September Depan! Ini Harga Tiket Serta Tawaran Eksklusif Yang Diberikan

gempak
21/07/2024
05:50 MYT
Pelakon popular Korea Lee Joon Gi bakal mengadakan pertemuan pertamanya bersama peminat di Malaysia pada September depan.
Hiburan

Lee Hyori Serik Buat Prosedur Kecantikan: “Botox Buat Saya Tidak Boleh Senyum”

gempak
05/07/2024
14:55 MYT
Bukan satu hal yang asing buat para selebriti Korea Selatan melakukan pembedahan plastik. Malah ramai dalam kalangan mereka yang mengaku pernah mencuba sekurang-kurangnya melakukan Botox.
Hiburan

BTS Jin Jadi Pembawa Obor Wakili Korea Selatan Di Olimpik 2024

gempak
02/07/2024
13:23 MYT
Populariti Jin BTS bukan hanya untuk industri hiburan K Pop tetapi juga digunakan dengan baik oleh Korea Selatan apabila dilaporkan bakal menjadi pembawa obor di temasya Olimpik 2024.