,
Terkini

Pelakon Bollywood Govinda Tertembak Kaki Sendiri, Ini Perkembangan Terkininya

Asyraf Roslan
01/10/2024
05:55 MYT
Pelakon terkenal Bollywood, Govinda dikejarkan ke hospital kerana mengalami kecederaan selepas tertembak kakinya secara tidak sengaja.
Kejadian tersebut berlaku ketika Govinda sedang memeriksa pistol berkenaan sebelum berangkat ke Kolkata pada awal pagi Selasa.
Semasa sedang menyimpan senjata tersebut, pistol tersebut terlepas dari tangannya sehingga menyebabkan berlaku tembakan dan terkena kakinya.
Kejadian tersebut disahkan oleh pegurusnya, Shashi Sinha.
Menurut Shashi, Govinda dalam keadaan stabil dan peluru itu sudah berjaya dikeluarkan.
“Kami sepatutnya terbang ke Kolkata pada enam pagi bagi untuk menghadiri satu majlis di Kolkata, dan perkara tersebut berlaku semasa Govinda sedan bersiap di rumahnya.
"Beliau sedang menyimpan pistol berlesen dalam kotak namun pistol itu terlepas daripada tangannya dan menyebabkan berlaku tembakan sehinga terkena kaki.
“Doktor telah mengeluarkan peluru tersebut, dan keadaannya kini baik. Beliau masih berada di hospital untuk rawatan lanjut," Ujar Shashi.
Pegawai polis Mumbai turut mengesahkan bahawa Govinda berada dalam keadaan stabil dan kecederaan yang dialaminya tidak serius.
Namun, beliau dibawa ke hospital sebagai langkah berjaga-jaga, menurut laporan daripada agensi berita ANI.
Kejadian ini dianggap sebagai satu kemalangan yang tidak disengajakan, dan tidak menjejaskan aktiviti seninya.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Akui Tertekan Baca Komen Netizen, Evertts Gomes Sehabis Baik Hidupkan Karakter Dalam 'Kelas Tahanan Cikgu Hiragi' – “Please, Bagi Saya Peluang...”

gempak
26/09/2024
21:55 MYT
Pendatang baharu, Evertts Gomes mengakui belum berkesempatan untuk menyertai kelas lakonan bagi memantapkan lagi bakatnya itu.
Hiburan

Nadhir Nasar Senang Cipta ‘Chemistry’ Dengan Muka Baharu Dalam Kelas Tahanan Cikgu Hiragi – “Tak Ada Seorang Pun Yang Sombong”

gempak
26/09/2024
07:55 MYT
Pelakon Nadhir Nasar mengakui mudah bekerjasama dengan pendatang-pendatang baharu dalam drama bersiri Kelas Tahanan Cikgu Hiragi.
Hiburan

Riena Diana Kagum Keith Foo Berusaha Dalami Agama Islam - “Kakak Dan Abang Dia Juga Mualaf”

gempak
24/09/2024
14:55 MYT
Pelakon Riena Diana memaklumkan teman lelakinya yang juga pelakon, Keith Foo terbuka untuk mendalami tentang agama Islam.
Bollywood

Udit Narayan Terima Bayaran Cecah 7 Angka Jayakan Konsert Di Kuala Lumpur

gempak
24/09/2024
13:25 MYT
Penyanyi Bollywood terkenal Udit Narayan menerima bayaran mencecah jutaan ringgit bagi Konsert Udit Narayan Live in Kuala Lumpur, Disember depan.
Hiburan

"Saya Trauma! Selepas Kejadian Itu Saya Takut ..." - Shaza Bae

gempak
23/09/2024
01:50 MYT
Pelakon dan pengacara jelita, Shaza Bae akui dirinya masih trauma selepas berdepan kemalangan jalan raya selepas pulang daripada lokasi penggambaran baru-baru ini.
BorakSeeni