Laman Utama

Peminat Tanya Kenapa Marketing Album Baharu Tak Jalan, Ini Jawapan Penuh Hemah Siti Nurhaliza

Izwan Isa
29/11/2023
11:55 MYT
Penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza melancarkan album studio terbaharunya pada Jun lalu, dengan edisi deluxe dua bulan kemudian.
Menerusi album yang diberi judul SITISM tersebut, Siti mempertaruhkan beberapa lagu Romansa Kita sebagai single utama.

BERITA TRENDING: Proses Rakaman, Klip Video, Sampul Album… Ini 8 Fakta Yang Peminat Perlu Tahu Tentang SITISM

Selain itu, Siti turut merakamkan klip video bagi lagu Sehebat Matahari dan Senyawa di Korea ketika lawatannya ke negara itu baru-baru ini.
Begitupun, menerusi laman X, ada peminat yang bertanya, kenapa rutin pemasaran (marketing) untuk SITISM dilihat seolah-olah telah terhenti.
Ini jawapan Siti:
Menerusi ruangan komen, ramai memuji sikap Siti yang dilihat sangat prihatin dan menggunakan pengaruhnya untuk memberi kesedaran kepada peminat.

BERITA TERKINI: Begini Cara Siti Tangani Masalah ‘Suara Serak’ Sepanjang Rakam Album SITISM​

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Harumkan Nama Malaysia, Anak Saudara Siti Nurhaliza Rangkul Pingat Emas Dalam Pertandingan WCOPA Ke-27

gempak
06/07/2024
06:04 MYT
Anak saudara kepada penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza, Umai, berjaya merangkul pingat emas di 2024 Junior Champion Vocalist menerusi pertandingan antarabangsa World Championships of Performing Arts (WCOPA) Ke-27 di Los Angeles pada Sabtu.
Hiburan

Pulihkan Hubungan Sharifah Aini & Siti Nurhaliza Antara Pencapaian Huzz Yang Membanggakan

gempak
02/07/2024
06:34 MYT
Penyatuan dua penyanyi hebat iaitu Allahyarham Datuk Sharifah Aini dan Datuk Seri Siti Nurhaliza merupakan antara pencapaian membanggakan sepanjang Allahyarham Huzz bergelar wartawan hiburan.
Gaya Hidup

Reka Dua Busana Untuk Konsert Di Singapura, Ezuwan Ismail Puji Sikap Membumi Siti Nurhaliza - "Sampai Backstage Dia Dah Siap Solek, Bertelekung Tunggu Waktu Solat ..."

gempak
01/07/2024
02:54 MYT
Pereka fesyen, Ezuan Ismail kagum dengan cara kerja yang ditunjukkan penyanyi tersohor Datuk Seri Nurhaliza sepanjang dua hari berada di belakang pentas bersempena dengan Konsert Fenomena: Siti Nurhaliza Live In Singapore 2024, baru-baru ini.
Hiburan

Aina Abdul, Ernie Zakri Bakal Duet Lagu Kurik Kundi! Ini Kejutan Lain Konsert Destiny Of Music

gempak
08/06/2024
18:17 MYT
Konsert Destiny of Music yang akan diadakan di Dewan Agung Tuanku Canselor UiTM Shah Alam pada 29 Jun 2024 ini tampil kelainan dengan mempersembahkan perjalanan dan perkembangan muzik dari era 80-an hingga ke masa kini.
Hiburan

“Saya Tidak Berdiri Untuk Segala Gelaran” - Siti Nurhaliza

gempak
23/04/2024
07:55 MYT
Kalau ada rezeki, ada.