Penyanyi terkenal Taiwan, Aaron Yan mengejutkan industri hiburan dan peminat apabila video lucah miliknya tersebar di internet.

Lebih mengejutkan, Aaron menjalin hubungan songsang dengan seorang TikToker lelaki bawah umur. Malah dua video seks yang dirakamkan secara rahsia dengan TikToker dikenali sebagai Raku yang berusia 16 tahun pada 2018 silam itu telah tersebar.

BACA: "Video Tayang J*bo, Tapi Berlakon Satu Anugerah Pun Tak Ada!" - Puteri Balqis 'Sound' Pelakon Remaja Bandingkan Kecantikan?

Menerusi kenyataan yang dikemas kini di Instagram, Raku mendakwa masih trauma dengan kejadian yang berlaku meski telah lima tahun berlalu, apa lagi video seks tersebut dirakam pihak ketiga tanpa pengetahuannya.

Rakaman tersebut kata Raku dilakukan di kediaman Aaron di Taipei pada tahun 2018.

“Saya benar-benar sudah tidak boleh bertahan dan menerimanya lagi,” tulis Raku.

Selepas pendedahan tersebut, Raku kemudian mengadakan sesi bertemu media sebelum Aaron muncul secara mengejut di sidang media tersebut.

Sambil berdiri di hadapan Raku yang duduk, Aaron menundukkan kepala sebagai tanda meminta maaf.

Dia kemudian dilaporkan berkata: “Saya dengan rendah hati ingin meminta maaf kerana telah membuat anda sengsara dengan situasi yang tidak perlu anda lalui.”

Aaron yang mengaku memang sempat menjalin hubungan songsang dengan Raku juga dikatakan menafikan sekerasnya telah merakam aksi jijik mereka secara paksa.

“Saya tidak melakukan perkara atau merakamkan video di luar pengetahuannya,” kata Aaron seperti dilaporkan CNA.

BACA: "Lainlah Minum Arak" - Baby Shima Kecewa Video Minum Dari 'Botol Susu' Masih Jadi Isu

Penyanyi berusia 37 tahun itu mendakwa video tersebut ‘bocor’ selepas dia menghantar telefon bimbitnya untuk dibaiki.

Terdahulu Raku mendedahkan telah bertemu Aaron pada 2017 dan menjalin hubungan dengan penyanyi itu sebelum dipaksa melakukan hubungan seks setahun kemudian.