Korang peminat Polis Evo 3? Haa! Inilah masanya untuk korang join peraduan yang min dah buat untuk korang dengan kerjasama Oakley! Betul. Bukan biasa-biasa tau hadiah yang korang akan dapat! So dah excited? Jom kita tengok apa yang korang kena buat untuk korang join peraduan ni!

Senang je tau sebenarnya! Jawab beberapa soalan dan isi slogan kreatif untuk peluang memenangi barangan eksklusif digunakan oleh pelakon-pelakon filem Polis Evo 3!

Hadiah-hadiah yang bakal korang memenangi antaranya seperti:
Items
Oakley's Matte Black Prizm Black Iridium
Oakley's Polished Black Prizm Low Light
Oakley's Matte Black Prizm Black Iridium
Oakley's Steel Clear Black Iridium Photochromic

Wow! Banyak kan? Memang puas hati kalau siapa yang dapat menang hadiah daripada Oakley. Memang terbaik lah!

Langkah-langkah penyertaan adalah seperti di bawah:

Langkah 1: Peserta dikehendaki melayari laman web Astro Gempak (https://gempak.com/) dan cari tab ‘PERADUAN’ dan cari Peraduan ‘Polis Evo 3 Layan & Menang’

Langkah2: Isikan butiran yang diperlukan termasuk Nama, Nombor Telefon, Alamat, nombor smartcard Astro / NJOI untuk tujuan pengesahan. Jawab tiga (3) soalan dengan betul dan isikan slogan kreatif tentanf filem.

Langkah 3: Baca Terma dan Syarat serta Notis Privasi; dan tandakan kotak pengakuan bagi tujuan persetujuan; dan

Langkah 4: Klik pada butang "Hantar" untuk melengkapkan penyertaan.

Peserta mesti mematuhi mekanisme Peraduan seperti yang telah dimaklumkan atau akan dimaklumkan oleh Penganjur dari semasa ke semasa, semasa Tempoh Peraduan.

Korang dah faham macam mana nak join kan? Betul tak min kata senang je. Hehe. So korang dah tak sabar? Jom isi butiran diri korang dan jawab soalan serta slogan di bawah ni:




Peraduan bermula daripada 20 September 2023 sehingga 15 Oktober 2023, 11:59pm. So pastikan korang tak terlambat untuk hantarkan penyertaan korang ok? Jangan tunggu last minute dan jangan lupa untuk share dekat kawan-kawan, family untuk join tau!

Rujuk terma dan syarat di sini untuk maklumat lebih lanjut dan syarat-syarat peraduan.

Semoga berjaya!