Kumpulan terkenal Korea Selatan, BTS tidak saja berhasil mencuri tumpuan dan pujian lewat persembahan mereka dalam Grammy Awards 2022 yang berlangsung di MGM Grand Garden Arena Las Vegas, Amerika Syarikat.

Namun salah seorang anggota BTS yang mempersembahkan hit mereka, Butter iaitu V telah mencuri tumpuan sekaligus menjadikan ‘trafik’ media sosial kecoh melihat beberapa foto dan aksinya bersama pesohor pesohor Hollywood.

V atau nama sebenarnya, Kim Taehyung telah menyebarkan pengaruh dan aura individunya yang cukup besar dalam lapangan muzik dunia.

Pesohor itu telah ‘tertangkap’ menyapa dan berbual mesra dengan pemenang tiga anugerah Grammy iaitu Olivia Rodrigo.

Mereka dilihat berbual mesra dan menurut laporan media antarabangsa, keduanya berbicara mengenai kolaborasi yang mahu dijalin selepas ini.

Malah, aksi Lady Gaga memegang bahu V seperti sudah menjadi sahabat lama juga mencuri tumpuan dalam anugerah tersebut.

Bukan sekadar itu, V ‘mengakhiri power atau pengaruhnya’ terhadap bintang bintang dan pemuzik Hollywood melalui pertemuannya dengan pemenang Album of The Year iaitu Jon Batiste.

V dilihat melepak dengan pemilik Silk Sonic sebagai meraikan kemenangan pemuzik yang menjadi idolanya itu.

Batiste malah teruja dengan pertemuannya bersama V. Dia mencuit di bebenang Twitternya: “Muzik, makanan dan good vibes dengan Kim Taehyung (V).”