Laman Utama

Rakam Aksi Onani, Pekup Zakar Dengan Al-Quran, Lelaki 19 Tahun Berdepan Hukuman…

Izwan Isa
13/11/2023
23:55 MYT
Seorang lelaki bernama Nauval Wira Hakim meraih perhatian netizen apabila ditangkap oleh pihak berkuasa kerana melakukan perbuatan yang tidak senonoh terhadap kitab suci Al-Quran.

BERITA TRENDING: Biadab! Samakan Allah Dengan Karakter Zordon, Netizen Gesa Individu Hina Islam Ditangkap

Memetik laporan Detik.com, Nauval yang berusia 19 tahun didakwa merakam aksi meletakkan Al-Quran di atas kemaluannya sambil berbogel demi mendapatkan wang.
“Mengikut pengakuan Nauval, ini ada kaitan dengan masalah ekonomi. Dia dijanjikan imbuhan sebanyak 50,000 rupiah (RM15) untuk merakam video berkenaan.
“Nauval sudah berulang kali (membuat video bogel), tetapi ini kali pertama (melibatkan Al-Quran) dan ia menjadi viral,” ujar Timbalan Ketua Polis Tanah Datar, Sumatera Barat, Pesuruhjaya Hikmah.
Sementara itu, Ketua Unit Siasatan Jenayah Polda Tanah Datar, Inspektor Ary Andre Jr berkata, pelaku didakwa atas tuduhan menghina agama dengan hukuman maksimum lima tahun penjara.

BERITA TRENDING: Bukan Sebab Lapar, Mentua ‘Sembelih’ Menantu Hamil 7 Bulan Sebab Tolak Seks

Arry menambah, sebelum meletakkan kemaluannya pada Al-Quran, suspek terlebih dahulu melakukan onani. Suspek merakam aksi tersebut di telefon bimbitnya.
“Suspek melakukan onani, berbogel dan macam-macam lagi,” katanya.
Sumber: Detik
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

Lelaki Tunjuk Kemaluan Dalam Pejabat Dicekup

gempak
24/07/2024
14:30 MYT
Tindakan seorang lelaki berkelakuan tidak senonoh dengan menunjukkan kemaluannya ke arah rakan sekerjanya dalam kejadian dekat Putra Plaza, 12 Julai lalu mengundang padah apabila diberkas pada Isnin.
Viral

Didakwa Guna Gambar Double Meaning Untuk Promote Produk, Imej Berpurdah Neelofa Dipersoal Netizen?

gempak
28/06/2024
06:52 MYT
Pengacara dan usahawan selebriti, Neelofa menjadi buah mulut netizen apabila menggunakan gambar yang disifatkan sebagai 'double meaning' dalam usaha mempromosikan produknya.
Viral

Suka Belajar Tentang Agama, Ini Sebab Kenapa Ceddy Rasa Terpanggil Untuk Dalami Ilmu Agama Islam

gempak
15/06/2024
06:55 MYT
Ikuti temu bual Gempak bersama Ceddy mengenai isu ini.
Viral

Zakar Membengkak Gara-Gara Berkhatan Guna Kit DIY Beli Online

gempak
12/06/2024
06:37 MYT
Gara-gara cuba bersunat sendiri menggunakan kit 'do-it-yourself (DIY)' yang dibeli secara dalam talian, seorang lelaki di Taiwan terpaksa menanggung kesakitan dan terpaksa dirawat di hospital.
Viral

Bayi 8 Bulan Mampu Sambung Bacaan Surah Lazim, Ibu Praktikkan Alunan Selawat, Zikir & Azan Setiap Hari

gempak
12/06/2024
01:25 MYT
Seorang bayi, Fahry Nedzar mampu menyambung bacaan surah lazim yang dialunkan oleh ibunya dengan lancar bermula usianya lapan bulan.