Dua bintang paling senior dalam Gegar Vaganza (GV7), Muss dan Yantzen sememangnya mendapat perhatian setiap kali mereka memulakan persembahan.

Sekali pandang tentu ramai yang terlupa dengan usia Muss dan Yantzen yang kini sudah melewati angka 50-an.

Apa tidaknya, setiap kali kedua-dua bintang ini menjejakkan kaki ke tengah pentas, pesona aura mereka membuatkan ramai terpaku.

Walaupun sudah mencecah usia 50-an, Muss dan Yantzen memainkan peranan mereka secara konsisten, aksi bertenaga dipertontonkan dengan cukup dramatik seolah-olah tiada rasa letih.

Macam mana nak kekal bertenaga?

Apa kata anda cuba produk terbaharu keluaran Farm Fresh iaitu Café Latte Tongkat Ali minuman penambah tenaga semula jadi dengan pati kurma semula jadi, kopi dan ekstrak tongkat ali.


Selain energy booster yang memang padu ni, rasanya memang tersangatlah sedap dan sesuai untuk diminum oleh lelaki serta wanita.

Paling penting Café Latte Tongkat Ali ini merupakan minuman tenaga tanpa gula tambahan yang boleh merosakkan buah pinggang dan akhirnya mengakibatkan diabetis.

Selain itu, ia juga boleh meningkatkan sistem imunisasi kita. Memang terdapat banyak kelebihan dari satu botol susu segar Café Latte Tongkat Ali ini antaranya:

1.Dapat meningkatkan sistem imunisasi.

2.Meningkatkan fitness dan juga stamina.

3.Menyokong tahap hormon sihat

4. Penuan Sihat

5. Membekalkan tenaga

6. Penambahan jisim tanpa lemak

7. Mengurangkan lemak

8. Meningkat kekuatan otot.

9. Mengurangkan Stress


Farm Fresh merupakan penaja utama Gegar Vaganza musim ke-7 ni dan kalau anda merindui Boss Susu kita jom layan Gegar Vaganza dan dapatkan promosi 10% diskaun pada semua produk Farm Fresh.


Apa yang perlu anda lakukan, klik laman sesawang ini www.farmfresh.com.my dan masukkan kod promo ‘FFGV7’. Mudah bukan! Jangan lupa dapatkan Caffe Latte Tongkat Ali dan produk Farm Fesh sekarang!

Ini Barulah Susu Segar!