Pelakon Nur Fazura melahirkan rasa syukur apabila semua sahabat baiknya meraikan ulang tahun kelahirannya yang ke-40 tahun baru-baru ini.

Isteri kepada aktor Fattah Amin ini juga berasa terharu apabila mengetahui semua sahabatnya yang hadir sanggup mengeluarkan wang RM500 hingga beribu hanya untuk menyambut hari lahirnya.

“Lagi satu kejutan pada malam hari lahir saya! Tak terkata. Selalunya Faz yang akan gembiran nak rancang sambut hari lahir orang lain, tapi tahun ini… sangat sayu untuk semua kejutan.

“Untuk yang ini, terima kasih kawan-kawan yang membuatkan saya berasa dicintai dan dihargai. Dengarnya hampir semua kawan-kawan yang datang malam tu keluarkan duit.

“Ada yang RM500 each, yang beribu pun ada. Tak kurang juga yang luangkan masa dan effort untuk sama-sama sambut hari lahir Faz,” kongsi Fazura di laman Instagram miliknya.

Pelakon Mimi Lana, Sherry Alhadad, Azira Shafinaz dan Nadia Aqilah antara rakan selebriti yang rapat dengan Fazura hadir pada majlis sambutan itu.

Pada perkongsian yang sama, Fazura juga mengatakan dia kini lebih selesa berada dalam kumpulan persahabatan yang lebih kecil.

“Semakin tahun berlalu pergi, orang di sekeliling saya semakin kecil dan saya sangat bersyukur untuk setiap orang dan semua orang yang Allah izinkan ada, yang lama dan yang baru.

“Apa yang paling penting sekarang adalah keikhlasan dalam persahabatan, yang sememangnya jarang berlaku pada masa kini.

“Bersyukur untuk semua pengajaran dan semoga Allah SWT sentiasa kurniakan Faz dan kita semua petunjuk serta hikmahNYA yang terbaik di dunia akhirat… mudah-mudahan. Aminnn,” katanya lagi.

BACA SINI: [VIDEO] Jurusolek Terkenal Dedah Sikap Sebenar Fazura - “Dia Adalah Selebriti Yang Mempunyai…”