Buat penonton cilik Astro, jangan lepaskan peluang untuk menonton program kegemaran anda seperti CoComelon, Little Baby Bum, Blippi, ARPO, dan banyak lagi di saluran baharu, Moonbug Kids (Saluran 618), Astro GO dan On Demand bermula 1 Februari 2022.

Dalam masa yang sama, semua pelanggan Astro juga boleh menikmati tayangan pratonton Moonbug Kids melalui TV (Saluran 620) bermula sekarang hingga 31 Januari 2022 ini.

Pengarah Kandungan Astro, Agnes Rozario berkata, saluran ini dibawakan khas untuk seisi keluarga bagi menikmati kandungan hiburan terbaik secara bersama.

“Astro gembira menawarkan saluran baharu Moonbug Kids, untuk pelanggan kami terutamanya ibu bapa dan kanak-kanak bagi menikmati hiburan seisi keluarga yang terbaik.

“Keluarga-keluarga yang mementingkan pengalaman menonton yang berkualiti tinggi dan selamat untuk seisi keluarga kini boleh menonton siri-siri popular seperti CoComelon, Blippi, Little Baby Bum dan banyak lagi, yang akan menyertai hiburan kanak-kanak kami di skrin besar dan di alat peranti melalui Astro GO,” katanya.

Selari dengan kandungan yang disegarkan ini, Moonbug Kids (Saluran 618) akan menggantikan BabyTV dari 1 Februari 2022 dan akan tersedia di dalam ‘Kids Pack’ baharu Astro bersama TA-DAA! (Saluran 612), Cartoon Network (Saluran 615), Nickelodeon (Saluran 616), Nick Jr. (Saluran 617) dan Boomerang (Saluran 619).



***GEMPAK MOST WANTED datang lagi. Jangan lupa undi artis kesayangan anda dengan klik pada banner atau link ini.