Madu kepada Marissa Dania Hakim, Umisya Mazlan mengakui dirinya kini telah reda dan berdamai dengan takdir yang sedang dilaluinya ketika ini.

Isteri kepada Aslam itu juga mengakui mereka masih bersama dan tidak menuju ke proses penceraian.

BERITA TRENDING: Abby Abadi Dedah CCTV Kantoikan Marissa, Cerita Kronologi Pernikahan Anak Di Thailand

"Saya pernah keluarkan di IG Story dan media sosial yang kita kena berdamai dengan takdir yang dah jadi. Dan sekarang ni saya dan berdamai dengan takdir dan jauh sekali dalam proses penceraian.

"Tapi saya dah terima apa yang terjadi. Macam biasalah, dalam setiap rumah tangga mesti ada dia punya naik turun, ada macam-macam ujian yang datang.

"Nak pula bila berpoligami, lagi macam-macam (ujian). Jadi apa yang saya buat sekarang adalah saya terima, reda dengan ujian yang datang.

"Jadi tiada lagi penceraian setakat ini, doakan yang baik-baik untuk saya sebab ini semua ujian untuk kami bertiga," katanya menerusi hantaran video di akaun TikTok @Becrushcosmetics.co.
@wawaofficialhqhub Replying to @aniwahida #virtualhugformisya #wawascarves #umisyamazlan #umisyamazlandutawawascarves #wawacosmeticshq #wawacosmetics ♬ original sound - @Becrushcosmetics.co

BERITA TRENDING: "Orang Letakkan Kesalahan Pada Saya, Saya Sendiri Terkejut, Tak Sangka..." - Abby Abadi

BERITA TRENDING: "Aslam Bukan Orang Yang Boleh Berpoligami, Dia Tak Berkemampuan" - Abby Abadi

Terdahulu, rumah tangga Umisya dan Aslam menjadi bualan ramai apabila didakwa muncul orang ketiga yang merupakan anak kepada pasangan selebriti popular Abby Abadi dan Norman Hakim iaitu Marissa Dania Hakim.

Marissa didakwa telah bernikah dengan Aslam di Thailand ketika Umisya sedang menunaikan umrah hujung tahun lalu.

Sehingga kini, Marissa dan Aslam masih mengunci mulut tentang hubungan dan kesahihan berita pernikahan mereka.

PILIHAN PEMBACA: Isteri Aslam Akhirnya Bersuara, Reda Bermadu Dengan Marissa Dania? - "Semakin Ikhlas Semakin Tenang"