Sempena bulan Ramadan ini, Astro Gempak mempersembahkan rancangan realiti berjudul “Anakku Puasa Lah!” yang dihiasi dengan pelbagai telatah dan ragam selebriti-selebriti seperti Datuk Fizz Fairuz, Ubai, Nas-T dan Norreen Iman dalam memastikan anak-anak mereka menjalani ibadah puasa yang sempurna.

Tetapi persoalannya, mampukah anak-anak kepada selebriti-selebriti ini menahan lapar dan dahaga sepanjang hari bagi mengecapi ibadah puasa yang afdal? Dengan Susu UHT MARIGOLD mestilah boleh!

Pengambilan Susu UHT MARIGOLD yang diperkaya dengan kalsium, protein, Vitamin D dan rumusan unik BonePlus, pastinya membuatkan anak-anak kekal aktif dan bertenaga dari sahur ke iftar.

Selain itu, Susu UHT MARIGOLD juga mampu memberi nutrisi yang baik untuk anak-anak membina tulang yang kuat serta badan yang sihat.

Sekarang dah tahu kan rahsia untuk anak-anak kekal kuat dan aktif! Oleh itu, pastikan anak-anak anda bersahur dengan Susu UHT MARIGOLD untuk kekal bertenaga sepanjang menjalani ibadah puasa.

Maklumat lanjut, sila layari laman Facebook https://www.facebook.com/marigolduhtmilkmy.

Serta jangan lupa saksikan “Anakku Puasa Lah!” di Astro Gempak yang menyaksikan pelbagai gelagat menarik anak-anak kepada selebriti tanah air menjalani aktiviti-aktiviti seharian seperti memasak dan mengemas rumah sepanjang Ramadan.