Komposer lagu Aku Bidadari Syurgamu nyanyian Datuk Seri Siti Nurhaliza iaitu Ippo Hafiz meluahkan hasratnya untuk melihat lagu berkenaan dinyanyian dalam skala besar.

Luahan tersebut dibuat Ippo menerusi ruang komen pada sebuah posting di Instragam Siti Nurhaliza atau lebih mesra disapa Tokti.

“Saya hari-hari dengar, saya masih berharap jika di suatu hari nanti dapat lihat Tokti beraksi dengan lagu ini dengan sususan Orchestra yang besar.

“Saya tahu ianya mimpi, tapi dengan doa semua, ianya tidak mustahil dengan izin Tuhan,” katanya.

Rata-rata netizen kemudian tampil memberi kata-kata semangat dan mendoakan supaya impian Ippo tercapai.

Dalam pada itu menerusi posting oleh Tokti itu, dia berkongsi kisah mengenai perjalanan kariernya yang dianggap seperti mimpi.

“Kita tak pernah tahu, apa yang akan berlaku di hadapan. Sewaktu kita melintasi detiknya, kita sedar, itulah sebahagian daripada cita-cita serta doa kita. Lalu dipermudahkan, dalam masa yang tidak kita jangkakan.

“Jalan ke 25 tahun di dalam industri, ini sesuatu yang saya rasa bagai mimpi.

Saya tidak bermula dengan era internet, teknologi dan digital pada awal dulu, seiring masa berjalan, saya tidak mahu ketinggalan.

“Seiring masa berjalan, peminat-peminat saya masih setia beriringan. Terima kasih semua. 7 juta tontonan #akubidadarisyurgamu di YouYube,” katanya.

Kita tak pernah tahu, apa yang akan berlaku di hadapan, Sewaktu kita melintasi detiknya, kita sedar, itulah sebahagian daripada cita-cita serta doa kita. Lalu dipermudahkan, dalam masa yang tidak kita jangkakan. Jalan ke 25 tahun di dalam industri, ini sesuatu yang saya rasa bagai mimpi. Saya tidak bermula dengan era internet, teknologi dan digital pada awal dulu, seiring masa berjalan, saya tidak mahu ketinggalan. Seiring masa berjalan, peminat-peminat saya masih setia beriringan. Terima kasih semua. 7 juta tontonan #akubidadarisyurgamu di youtube. Terus strim ya!?

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk) on